Vernadan galleria

Valmiit helmityöt ja korut - esittele omia töitäsi foorumin tässä osiossa!

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
Vernada
suunnittelee Balin-matkaa
Oikea käyttäjä: Olen

Vernadan galleria

Post by Vernada » Sat Apr 21, 2012 20:03

Hei, nyt kun olen ehtinyt täällä enemmän pyörimään, ajattelin laittaa esille jotain omaa väkerrystä.
Kuvassa kaulakoru, jossa mustat makeanvedenhelmet, korumetalli, rusetti oganzanauhaa ja itsetehty riipus, jossa kuvana pienennös maalamastani öljyvärimaalauksesta. Riipuksen päällä on glossy accents-kerroksia, joiden välissä nuo mustat koristeelliset kiehkurat käsivaralta hammastikulla maalailtuna - lopputuloksena hieman kolmiulotteinen efekti. Tuossa myös yksi valkoinen makeanveden helmi upotettuna koristeena.
Image
Seatear
lasihelmien lumoissa

Re: Vernadan galleria

Post by Seatear » Sat Apr 21, 2012 20:07

Tuo riipus on ihana! Nuo musta kiekurat ja upotettu helmi tuovat vain ihanan lisän siihen, tykkään aivan hirveästi! Ja nuo mustat helmet ja organzanauha tuovat viimeiset silaukset koko koruun, se on aivan upea :)
Vernada

Post by Vernada » Sat Apr 21, 2012 23:11

Kiitos Seatear :) Täällä on niin upeita koruja monella taitajalla, että saa huokailla ihastuksesta - hyvä kun uskaltaa edes itse joukkoon pulahtaa :D
itta
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by itta » Sun Apr 22, 2012 8:16

Wau! Tämä on todella upea! Jos tämän kaupassa näkisin niin varmasti lähtisi matkaan. Tuo riipus koristeineen, upotuksineen ja rusetteineen on kertakaikkisen ihana.
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow."
- Albert Einstein
Nunnuli
Lasku: 5

Post by Nunnuli » Sun Apr 22, 2012 11:15

Lähdetään siitä, että koru on aivan julmetun kaunis. Mutta sitten tuo kuva.. piti kolme kertaa lukea, että siis olet itse maalanut taulun, josta sitten olet ottanut kuvan, jonka olet pienentänyt ja se on tuossa? Tuo kuva/taulu on loistava.. siis aivan huikea!!! :palvoo:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Vernada

Post by Vernada » Sun Apr 22, 2012 12:48

Kiitos teillekin Isis ja Nunnuli! Koruja olen tehnyt kolmisen vuotta, mutta piirtänyt ja maalannut vois kai sanoa että aina - välillä enemmän, välillä vähemmän - mutta nyt korut alkaa mennä selvästi maalaamisen edelle. Aika ei vain yksinkertaisesti riitä kaikkeen, mutta maalaaminen on minulle välillä sellaista terapiaa, jossa unohtaa kaiken muun ja keskittyy vain tekemiseen - usein sivellin lähtee kulkemaan omia polkujaan. No sitähän se tämä koruilukin kyllä on ;) Tuolta löytyy se alkuperäinen taulu, joka on itseasiassa melko iso, 70 cm korkea (kuvan yhteyteen olen näköjään laittanut väärän mitan...): http://www.netikka.net/villevu/anne/galleria.htm.

muoks. kirjousvirheitä
muoks. nyt huomasin, ettei tuo linkki aukeakaan suoraan kuvaan, eli tuolta galleria/muut --> sieltä toinen kuva :)
Last edited by Vernada on Mon Apr 23, 2012 9:16, edited 2 times in total.
Othel

Post by Othel » Sun Apr 22, 2012 13:23

Mahtavaa! Tuo omasta työstä tehty riipus antaa korulle enemmän substanssia kuin sinänsä taitavan kiiltävästä ensivaikutelmasta arvaisi.
mikael0k

Post by mikael0k » Sun Apr 22, 2012 13:25

Upea koru..mahtava idea...LYBECKERILÄINEN??? katos katos vaan..täällä kans yksi sieltä piirtäjäartesaaniksi vuonna 1989 valmistunut :jippii: :D :wtg:
Vernada

Post by Vernada » Sun Apr 22, 2012 22:53

Kiitos ja kumarrus teillekin! Lybeckeriltä tosiaan valmistuin v. -96 graafisen suunnittelun artenomiksi. Silloin kun siellä aloittelin, niin taisi viimeiset piirtäjät olla valmistumassa. Hyvät graafisen suunnittelun perusteet ja muistot jäi sieltä :) Parasta antia varmaan se monipuolinen piirustus-maalauspuoli.
sinikka
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by sinikka » Mon Apr 23, 2012 5:12

Ihana koru ja se sai minut menemään sivuillesi. Taulusi sykähdyttivät, varsinkin merimaisemasi, kunnes luin tarkemmin ja huomasin että ne ovat Vaasasta. Kotirannat tuntuivat tutuilta ja saivat kaipauksen tunteen aikaan.
Image ImageImage
Image
Vernada

Post by Vernada » Mon Apr 23, 2012 9:18

Sinikka - ihana kuulla, että maalaukset koskettavat!
Post Reply