Mitä mieltä näistä koruista? Menisivätkö kaupaksi missään?

Valmiit helmityöt ja korut - esittele omia töitäsi foorumin tässä osiossa!

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
ippu81
aloittelee siemenhelmillä
Oikea käyttäjä: Olen
Lasku: 18

Mitä mieltä näistä koruista? Menisivätkö kaupaksi missään?

Post by ippu81 » Fri Jun 26, 2015 17:07

eli, mielipiteitä kipailen, missä voisi myydä, olen laitellut niitä facebookin koruryhmien sivuille mutta ei ole vielä tarpännyt.
on yksinkertaisia, on kierre peyotea, on litteää peyotea.
materiaalina lähinnä muobiset siemenhelmet ja onkisiima
[imgImage][/img]
Image
Image
Image
Image
Image

missä vielä voi myydä, huuto netissä ei oikein mene kaupaksi? torille ei ehkä kehtaa lähteä koruja myymään :huh:
Lumijo
silmäilee HillTribe-hopeaa

Re: Mitä mieltä näistä koruista? Menisivätkö kaupaksi missään?

Post by Lumijo » Tue Jun 30, 2015 13:53

Pikku vinkkinä voisin sanoa, että kannattaa ensin harjoitella omaksi iloksi, ennenkuin harkitsee tuotostensa myymistä:)
Michli
Lasku: 5

Post by Michli » Tue Jun 30, 2015 17:04

En oikein osaa sanoa itse koruista mitään, kun kuvat on niin blurreja.. eli kuvausta harjotteleen myös :)
meemeli
Swarovski-kuumeessa

Post by meemeli » Tue Jun 30, 2015 18:50

Työ se tekijäänsä opettaa! hyvää niistä vielä tulee. Mun vinkkini on; käypä kirjastossa tutkimassa hieman värioppia. Tsemmiä! :nod:
ippu81

Post by ippu81 » Wed Jul 01, 2015 8:59

kuvat ovat mitä ovat, ne ei koskaan tarkennu silleen kun tahdon :???: Väreistä sen verran että tuossa on vain hyvin hyvin pieni osa mitä olen vuosien aikana tehnyt.
olen ostanut helmeni lähinnä cchobbylta, kun siellä oli muutamia vuosia
sitten 5 kg rocaille siemenhelmitarjous, siis ihan älytön tarjous, ostin sen sitten toisenkin kerran kun se tuli uudelleen,
maksoikohan se 5 kg eli 50 eri laatua jokaista 100 g niin jotain 35 euroa? en muista. no kiitos palautteesta, siksi kyselin kun nää on tosissaan vaan muovihelmiräpellyksiä, ei mitään korukiviä ja hopealankaa, pidän ne myynnissä tuolla feissarissa, mutta nepä taida kehdata niitä sitten muualla myydäkään. osaan kyllä tehdä peyotea litteänä sekä kierteenä, pitää vain koristella kotiaan ja sitten vaikka kierrättää korujen helmet muihin töihin
Lumijo

Post by Lumijo » Wed Jul 01, 2015 20:54

Ongelma näissä koruissasi on mielestäni siinä, että niitä ei heti tunnista koruiksi ja värit ovat kirjavia. Ihmiset haluaa ostaa koruja jotka sopivat useampiin eri vaatteisiin. Koruistasi puuttuu esim. lukko. Täältäkin foorumilta löytyy paljon ohjeita ja ideoita koruiluun ja kannattaakin opetella ensin kaikki perustekniikat:)
ippu81

Post by ippu81 » Thu Jul 02, 2015 10:03

no nää on pujotettavia rannerenkaita, pysyvät kädessä ihan hyvin, on miulla iso läjä ihan noita perus rannekorja , yksivärisenäkin, ainahan voi tehdä yksivärisiä yms mutta suurin ongelmani tai jos siis kysymyshän tässä on ostaako kukaan muovihelmistä väkerrettyjä rannekorja? miulla oli myynnissä ihan yksivärisiäkin iso läjä paikallisessa yhdistyksessä mutta yksikään ei mennyt kaupaksi. onko sitte 1 euro per rannekoru liian kallista?
tässä vielä lisää kuvia yksivärisemmistä koruista
[imgImage][/img]
[imgImage][/img]
Image

tuo kamera on ihan kamala siitä että kun otan kuvan se näyttää siinä ruudulla ihan ok mutta katopa koneella niin ihan samea :grrr:
siis kun materiaalihan miulla vielä on ja tosissaan tälläisiä yksinkertaisia on ihan kilokaupalla niin kannattaako noita edes kuvitella myyvänsä missään?
korukatti
korukivikasan keskellä

Post by korukatti » Thu Jul 02, 2015 16:35

Minä en tiedä siemenhelmistä mitään, sen voin sanoa. Itse varmaan jatkojalostaisin ainakin noita yksinkertaisia euron rannekoruja, lisäämällä niitä useamman yhteen ja lisänä ketjuja isommilla helmillä,
tässä vinkki jostain netin syövereistä, että tiedät mitä tarkoitan.

https://www.google.fi/search?q=bracelet ... HLx6oEM%3A

ja esim. http://vickiodell.com/boho-beaded-neckl ... TfQdP.dpbs

Toinen juttu, että asiakkaat eivät mielestäni "uskalla" ostaa kovin värikkäitä, ainakaan pääosin, vaikka niistä pitäisivätkin.
Siis saman värin sisällä tai vähän hillitymmin värejä. Tai jos paljon värejä, niin runsaampia koruja.
Siinä olis mun vinkit :D

Pisteet sinulle, kun olet jaksanut opetella siemenhelmitekniikoita. Itse olen nähnyt ne liian työläiksi, siksi siemenhelmet on minulle vaan hyvänpäiväntuttuja :lol:
Spiraalitekniikka olisi kiva oppia, sitten kun kärsivällisyys riittää ja taitaa kuitenkin olla sieltä helpoimmasta päästä :oops:

Itsekkin olen CCHobbyn tuotteita ostanut, paljon ja edullisesti lasihelmiä :wink:
ippu81

Post by ippu81 » Sat Jul 04, 2015 12:55

olen myös tehnyt aika monta peyotemandalaa ja sitten kun joku menee pieleen siis että työ alkaa kupruilla siinä vaiheessa alan tehdä siitä kuppia, joten on miulla nyt aika mont pikkukuppia valmiina, myös sateenvarjo tuli tehtyä, tosin siinä varsi on vähän veltto ja pari kukka versioita. nyt yksinkertaiset on siitä kivoja että niitä saa yhdisteltyä jos tarttee määrättyjä värejä, nuo leveät on lähinnä omaan käyttöön, hyvä että edes raaskin niitä kaupitella missään, on miulla myöskin huima määrä kaulanauhoja, yhtä kirjavia tosin, mutta hyvä lisä aina pukeutumiseen.
kiitos kovasti kaikille palautteesta, eli en ole liian itsekriittinen kun pidän töitäni myyntiin kelpaamattomina. olkoot omana ilonani, jatkan samaan malliin, nyt hurahdin vain täysin aliexpressiin kun siellä ne helmet vasta halpoja ovatkin.
Lumijo

Post by Lumijo » Sat Jul 04, 2015 13:27

Nyt kannattaa ostaa sitten muuta kuin muovia :?
ippu81

Post by ippu81 » Sat Jul 04, 2015 13:45

varmaan osa on ihan lasihelmiä, nuo muovihelmet on vaan niin tasalaatuisia että niistä on kiva tehdä sen takia, en oo edes myyntiin tekemässä, omaksi iloksi lähinnä, juuri sen takia kun tykkään käyttää värejä rohkeasti ja räikeästi, se on vaan jotenkin niin beigeä tehdä ihan yksivärisiä
Post Reply