Ciliegian simppelit (Finlandia s. 11)

Valmiit helmityöt ja korut - esittele omia töitäsi foorumin tässä osiossa!

Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Ciliegia
Swarovski-kuumeessa
Lasku:5

Post by Ciliegia » Mon Sep 10, 2007 12:58

Long time, no see... Koruja valmistuu koko ajan, mutta olen antanut ne eteenpäin niitä kuvaamatta. Tämänkin koru meni työkaverilleni, mutta ehdinpä ottaa siitä kuitenkin kuvan. Helmet on Aarikan tehtaanmyymälästä ostamastani askartelupaketista, eivät ole täydellisesti värjättyjä, mutta se tuo vain eloa koruun.

Image

Ja yksityiskohta:
Image
s@de
suunnittelee Balin-matkaa

Post by s@de » Tue Sep 11, 2007 8:22

Onpas hieno! Teit kyllä hyvän löydön noista aarikan helmistä! :D
Ciliegia
Swarovski-kuumeessa

Post by Ciliegia » Tue Sep 11, 2007 11:55

Kiitos, s@de!

Lisää kuvia pukkaa. Kummatkin rannekorut on tehty memory wireen.

Tämä punainen on tehty Sinellin punaisesta sekoituksesta. Punainen sydän asettuu kädessä ranteen luun kohdalle.

Image

Tämä vaalea koru on painava. Keskimmäiset 8 helmeä ovat taas työkaverin Kiinan-tuliaisia, ihania helmiä, varsinkin kun ovat epätäydellisiä (kaikista löytyy jotain pikkuvirhettä). Helmiäissirut ovat sitten muualta eli Tiimarista :oops:

Image
Pinjami
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Pinjami » Tue Sep 11, 2007 12:28

Itsekin ostin noita Tiimarin helmiäissiruja ja mietin että voiko niistä nättiä korua syntyä, mutta näköjään voi. :D Nyt uskaltaudun itsekin testaamaan.
Luota pinkkiin.
s@de

Post by s@de » Tue Sep 11, 2007 13:51

Ihania nämäkin. memorywire rannekorut on käteviä. Mä tykkään. Noista vaalea on mun lemppari. :love:
Ciliegia
Swarovski-kuumeessa

Post by Ciliegia » Fri Sep 14, 2007 15:32

Kiitoksia kommenteista Pinjami ja s@de!

Ja tässä ensimmäinen puukoru. Ja varmaan huomaa, että on ensimmäinen. Annoin tämän kiitoslahjaksi työkaverille, joka teki minulle suuren palveluksen. Hän on tähän aivan ihastunut ja tilasi heti toisen kaverilleen. Kauneus on siis katsojan silmissä. Minä näen puutteet, lahjan saaja ei, mikäs sen parempaa.

Image

Ja toinen kuva. Oli muuten pirun hankala kuvattava, ei saanu sitten millään sellaista, jossa väri ois toistunu nätistä, vaikka käytössäni ollut kamera oli ns. hyvä kamera.

Image
AnneKa

Post by AnneKa » Fri Sep 14, 2007 17:13

Näyttää kivan runsaalta tuo lehvästö( onko tuo oikea sana :? ? Meidän rakkaat kielipoliisit kertonevat :wink: )
s@de

Post by s@de » Sat Sep 15, 2007 9:36

Kaunis! Eipä ihmekkään että lahjan saaja oli mielissään. :love:
Ciliegia
Swarovski-kuumeessa

Post by Ciliegia » Thu Sep 27, 2007 10:52

Kiitos AnneKa ja s@de kommenteistanne.

Pari uutta kuvaa. Tuon edellisen puun saaja tilasi ystävälleen synttärilahjaksi samanlaisen. Mitään muuta eroa ei edelliseen ole, muuta kuin yksi periodiiteista on täysin vaalea, siinä ei ole vihreää. Ostoerässä oli muuten yksi siru, jossa ei ollut lainkaan reikää. Sikäli ikävä juttu, koska se ois ollu just sopivankokoinen koruun ja aivan ihanan värinen. Nyt en kyllä vähään aikaan tee näitä puukoruja.
Image

Tää toinen syntyi, kun kypsyttelin mielessäni Helmetin kuukausiteemaa. Korun nimi on Kuutamoilta. Korusta ei tullut sellaista kuin olin visioinut. Lukko puuttuu, sen lisään tänään, kun ei sitä kotona ollu. Lisää lätinää tästä korusta www-nappulaa napsauttamalla.
Image
Ciliegia
Swarovski-kuumeessa

Post by Ciliegia » Mon Oct 01, 2007 12:48

Eowynin blogissa oli haaste käyttää niitä helmiä, joista ei tykkää. Minäpä otin haasteen vastaan.

Tässä työkaverini kiinasta kantamia pötkylöitä. Ovat olleet rannekorussa, jonka veikkaan näyttäneen vähän samalta kuin tämä. Jos joku tuntee, mitä nuo pötkylän ovat, niin mielelläni otan tiedon vastaan. Rannekorusta pois raakatussa pötkylässä oli vähän punaistakin. Korun nimi on Yök. Lisäselitykset blogissa.

Image
Papunen

Post by Papunen » Mon Oct 01, 2007 16:51

Höh ei tämä ole mikään yök! Minä tykkään ja kelpaisi oivasti omaan ranteeseeni :)
Ciliegia
Swarovski-kuumeessa

Post by Ciliegia » Thu Oct 11, 2007 13:22

Kiitos kehuista Papunen!

Edellisellä korulla on nyt sitten toinenkin nimi Kiss of Marble (marble = marmori). En ihan viitti myydä korua ekalla nimellä :lol:

Sitten uuteen koruun. Tarkemmat tarina www-nappulan takaa blogista. Jos joku tietää, mikä helmi tuo pyöreä on, niin kertokee, väri on about marjapuuronpunainen.

Sweetdrops

Image

Korvikset edelliseen. Kierteinen lenkki korviksessa oli pakon sanelema ratkaisu, kun korupiikki ei mennyt helmen reiästä läpi. Alaosan välirenkaassa killuu pari läpinäkyvää metallisisuksista siemenhelmeä, kun jotain siihen piti laittaa ja pitihän sitä jotain blingblingiä olla - edes pikkuriikkisen.

Image
Jorisa

Post by Jorisa » Thu Oct 11, 2007 13:36

Voi että mä nautin sun kuvien katselemisesta JA eritoten niistä tarinoista. täytyy joskus oikein mennä sun blogiin ajan kanssa.

Miellyttävää katsella ja lukea sitä itsekritiikkiä mitä itse näkee töissään, mutta mitä kuitenkaan me toiset emme näe täällä, vaan täällä sanattomina( ainakin minä katselin ja ihastelin) töitäsi.

Innolla odotan lisää. :wtg:
Porukassa, mutta yksin.
Mimme

Post by Mimme » Thu Oct 11, 2007 20:46

Hienoja koruja.
Noista korvakoruista pitää näpistää idean poikasta omiin väkerryksiin... :D
Ciliegia
Swarovski-kuumeessa

Post by Ciliegia » Thu Oct 18, 2007 15:26

Jorisa ja Mimme, kiitos kehuista!

Sitten koru, joka on saanut nimen Ice, Ice, Baby (ehkä jo muistaa Vanilla Ice biisin takavuosilta :lol: ). Tuo möllykkä on vuorikristalli. Se on ostettu viime kesänä markkinoilta ja päätynyt nyt vihdoin kaulakoruun, koska on horoskooppini onnenkivi. Tuo musta on kuminauhaa by Tiimari.

Image

Ja lähikuvaa sekä mittakaavaa:

Image
Post Reply