Mymmelin ja tyttären koruilut (uusia kuvia 25.7.13)
Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna
- Sirpale
- sijoittaa jalokivilaatuun
- Lasku:5
Messinkikorut, etenkin turkoosi, on todella upea!!
Sirpale
Re: Mymmelin ja tyttären koruilut (uusia kuvia 21.4)
Muutama uusi korukuva pitkästäaikaa. Kun kuvaa harvoin, kuvista tulee entistäkin heikompia.
Korujen tekemistä en siis suinkaan ole lopettanut, vaan kuvaaminen on vaan jäänyt.
Olin lokakuussa Taavan ja Helmiliinan järjestämässä Helmijamit tapaamisessa. Juttelimme, teimme koruja, söimme herkkuja. Seuraava koru valmistui siellä.
Korussa tsekkiläisiä lamppuhelmiä ja messinkiä. Korun pituus n.45cm.

Sitten pari aivan toisen tyyppistä korua. Näissä pitkissä koruissa on käytetty taguansiemenistä tehtyjä helmiä sekä nahka- ja puuvillanauhaa. Helmet ovat reilun kokoisia, mutta kevyitä.

Korujen tekemistä en siis suinkaan ole lopettanut, vaan kuvaaminen on vaan jäänyt.
Olin lokakuussa Taavan ja Helmiliinan järjestämässä Helmijamit tapaamisessa. Juttelimme, teimme koruja, söimme herkkuja. Seuraava koru valmistui siellä.
Korussa tsekkiläisiä lamppuhelmiä ja messinkiä. Korun pituus n.45cm.
Sitten pari aivan toisen tyyppistä korua. Näissä pitkissä koruissa on käytetty taguansiemenistä tehtyjä helmiä sekä nahka- ja puuvillanauhaa. Helmet ovat reilun kokoisia, mutta kevyitä.
Last edited by Mymmeli on Sun Nov 13, 2011 13:33, edited 1 time in total.
- Othel
Re: Mymmelin ja tyttären koruilut (uusia kuvia 30.10)
Ja Miss Siemeneksi äänestän korua nro 2!
- Suntsa
- Oikea käyttäjä:Olen
Oi miten hienoja koruja täällä!
Kaikki ihan huippuhienoja, mutta erityisesti tykkään noista messinkikoruista. Iskin silmäni noihin siemenhelmllä päällystettyin helmiin (varmaan siksikin, kun krokoplan haaste houkuttaisi, mutten ole tehnyt siemenhelmistä mitään tuollaista, mutta mieli tekisi). Ne sopivat tuohon koruun kerrassaan hienosti.
Kaikki ihan huippuhienoja, mutta erityisesti tykkään noista messinkikoruista. Iskin silmäni noihin siemenhelmllä päällystettyin helmiin (varmaan siksikin, kun krokoplan haaste houkuttaisi, mutten ole tehnyt siemenhelmistä mitään tuollaista, mutta mieli tekisi). Ne sopivat tuohon koruun kerrassaan hienosti.
Kiitos Othel ja Suntsa!
Amerikan helmilehtiä selatessa olen ihastellut heidän tammenterhon näköisiä helmiään.
Minäkin siis päätin värkätä sellaisia. Tilasin ihania messinkihattuja netistä ja tein sitten itse siihen sopivan lasihelmen.
Myös mustarastas helmen olen itse tehnyt.
Koru on aika pitkä ja toisella puolella menee pari siemenhelminauhaa, jotka vain pikkuisen pilkistävät kuvassa .

Amerikan helmilehtiä selatessa olen ihastellut heidän tammenterhon näköisiä helmiään.
Minäkin siis päätin värkätä sellaisia. Tilasin ihania messinkihattuja netistä ja tein sitten itse siihen sopivan lasihelmen.
Myös mustarastas helmen olen itse tehnyt.
Koru on aika pitkä ja toisella puolella menee pari siemenhelminauhaa, jotka vain pikkuisen pilkistävät kuvassa .
-
Hei, noi sun korut ovat todella viehättäviä, ja hyvin persoonallinen ja romanttinen on tuo viimeinen, tykkään. 

-
Tuon viimeisen korun olen nähnyt livenä ja se on vielä kauniimpi kuin kuvassa.Odotan innolla uusia lamppulasihelmikoruja.
- Suntsa
Alan pikku hiljaa kompata Amorosaa, joka itsekin on loistava koruilija.amorosa wrote:Mymmeliltä kun tulee uusia korukuvia, niin ainakin minä olen täysin myyty niiden edessä. Kommentointikin jää, kun tuijottelen näitä ihanuuksia. Ehdottomasti yksi esikuvistani. Kiitos Mymmeli!

Ihanaa silmäniloa ja uusia oivalluksia. Kiinnostava tämä sinun tuotantosi!
Pennyn helmilehtihaaste sai minut kaivamaan galleriani esille. Tunnustan kyllä heti,että seuraava koru on tehty jo kauan ennen kuin haasteesta oli puhettakaan.
Tälle korulla oli todellakin helmilehden kuva innoittajana. Bead Trends 2/12. Minun korustani puuttuu tuo ihana romantiikka.

Seuraava koru on aivan tuoretta tuotantoa. Tilasin jotain helmiä ja siinä kuoressa oli niin kaunis auringonkukkapostimerkki, että se innosti tekemään keltaisen korun.
Siis aivan outo väri minulle. Kuvassa helmet näyttävät liian vaaleilta.

Tälle korulla oli todellakin helmilehden kuva innoittajana. Bead Trends 2/12. Minun korustani puuttuu tuo ihana romantiikka.
Seuraava koru on aivan tuoretta tuotantoa. Tilasin jotain helmiä ja siinä kuoressa oli niin kaunis auringonkukkapostimerkki, että se innosti tekemään keltaisen korun.
Siis aivan outo väri minulle. Kuvassa helmet näyttävät liian vaaleilta.
- amorosa
Re: Mymmelin ja tyttären koruilut (uusia kuvia 31.8.12)
Mustarastaskoru
.
Myös näiden muiden edessä olen rähmälläni, jällen kerran, kiitos sinun ihanien korujesi.
Olet todella taitava saamaan koruusi elävän, monimuotoisen mutta harmonisen kokonaisuuden. Tahtoo lisää

Myös näiden muiden edessä olen rähmälläni, jällen kerran, kiitos sinun ihanien korujesi.
Olet todella taitava saamaan koruusi elävän, monimuotoisen mutta harmonisen kokonaisuuden. Tahtoo lisää

Tämäkin päivä on ainutkertainen.
- Pipisa
Voi tuo mv-helmikoru on ihana. Mä oon vasta nyt pääsemässä sisälle noihin mv-helmiin ja on ihana nähdä noin kauniita koruja niistä valmistettuina 

Kiitos teille!
Kesällä valmistui aika monta uutta rannekorua. Tässä yksi niistä.
Korussa omatekemiä lasihelmiä, akaatteja, tsekkihelmiä ja hopeaa.

Kesällä valmistui aika monta uutta rannekorua. Tässä yksi niistä.

Korussa omatekemiä lasihelmiä, akaatteja, tsekkihelmiä ja hopeaa.
Onpa herrrrkullinen rannekoru! Sopisi meikäläisenkin käteen
Etenkin nuo tummemmat pilkkuhelmet ovat valloittavia.

Etenkin nuo tummemmat pilkkuhelmet ovat valloittavia.