Re: Gildan jutut 10.3.
Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna
-
- sijoittaa jalokivilaatuun
- Lasku:5
Onnistuikohan nyt?
Last edited by Gilda on Sat Mar 10, 2012 15:19, edited 240 times in total.
- Nunnuli
Vaikka en voi sietää talvea, mieleenpainuvimmat ja kauneimmat oli nimenomaan "talvi" ja "lumi ja jää". Tästä ehkä voimme vetää johtopäätöksen, että talvi on kaunista, mutta siis ei muuten kivaa.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
-
Kotisivuni
Kiitos kahdelle vastaajalle kommenteista.(kolmaskin kirjoitus oli, mutta ei kommentointia)
Mulla olisi kuitenkin vielä kysymyksiä: Olen laittanut kotisivulleni klikattavaksi Teidän koruntekijöiden kotisivuja; onko kenelläkään mitään sitä vastaan, että ne ovat siellä? Poistan ne pyynnöstänne, jos ne eivät saa siellä olla.
Päivittelen blogiani aina kun aikaa riittää mm. niillä koruilla, joita olen tehnyt syksyllä, kun vielä oli ah niin lämmintäkin. Olen jakanut koruni erilaisiin teemoihin, joissa teemoissa sitten on useampikin koru.
Innokkaana täällä vielä odottelen toisiltakin kommenteja, mutta älkää olko liian ankaria, olen vielä "vihreä" tässä blogin teossa. Korujen teossa minulla on jkv kokemusta, jota harrastin n. kymmenisen vuotta sitten todella ahkerasti, mutta sitten se jäi. Toivottavasti tämä on uuden alku....
Mulla olisi kuitenkin vielä kysymyksiä: Olen laittanut kotisivulleni klikattavaksi Teidän koruntekijöiden kotisivuja; onko kenelläkään mitään sitä vastaan, että ne ovat siellä? Poistan ne pyynnöstänne, jos ne eivät saa siellä olla.
Päivittelen blogiani aina kun aikaa riittää mm. niillä koruilla, joita olen tehnyt syksyllä, kun vielä oli ah niin lämmintäkin. Olen jakanut koruni erilaisiin teemoihin, joissa teemoissa sitten on useampikin koru.
Innokkaana täällä vielä odottelen toisiltakin kommenteja, mutta älkää olko liian ankaria, olen vielä "vihreä" tässä blogin teossa. Korujen teossa minulla on jkv kokemusta, jota harrastin n. kymmenisen vuotta sitten todella ahkerasti, mutta sitten se jäi. Toivottavasti tämä on uuden alku....

- Nunnuli
Ainakin sun kannattaisi tuolta käyttäjätiedoista päivittää tuohon oman keskusteluikkunasi alle se www-painike, jolla pääsee suoraan tuonne blogiisi. Ihan vaan vinkkinä... 

"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
-
Kotisivuni

- Helmisusi
No voi sun... eiks kukaan ole huomioinut?
No minä ainakin heti sanon, että TERVETULOA GILDA, tää on kiva porukka (mitä joskus vähän hajamielinen, eritoten silloin kun myynti-ilmoituksissa on säpinää).
Ja vielä tervetuliaishalit päälle!
Sitäpaitsi sinulla on tuolla sivuillasi taitavasti tehtyjä koruja, joissa on voimaa ja asennetta. Mun makuun!

Ja vielä tervetuliaishalit päälle!

Sitäpaitsi sinulla on tuolla sivuillasi taitavasti tehtyjä koruja, joissa on voimaa ja asennetta. Mun makuun!

-
Kotisivuni

-
Uusia koruja on jälleen tehty ja väkerretty, mutta ilmoittelin vahingossa asiasta `uudella aiheella`, joten tekstini meni toiseen paikkaan, johon muutamat ystävälliset sielut ovatkin jo vastanneet. Kuvien lähettäminen ei minulta onnistu foorumille, vieläkään!!, mutta kotisivullani niitä kuvia sitten on.
- Helmisusi
Ja taas uusia ihanuuksia!
Sinulla on hyvä korunluojan silmä, tykkään noista kovasti. Eivät ole massaan katoavia keskinkertaisuuksia (kuten allekirjoittaneella tuppaa vielä olemaan). 
Eikä se kuvien laittaminen ole kovin hankalaa, koska minäkin sen opin. Imageshack-ohjeet ovat hyvät, sieltä kopioi sitten vain sen viimeisen linkin ja liittää sen tekstin IMG-nappulalla tehtyjen koodien väliin. Kuva kyllä kannattaa jo etukäteen sovitella oikeaan kokoon. Rohkeasti vain!

Eikä se kuvien laittaminen ole kovin hankalaa, koska minäkin sen opin. Imageshack-ohjeet ovat hyvät, sieltä kopioi sitten vain sen viimeisen linkin ja liittää sen tekstin IMG-nappulalla tehtyjen koodien väliin. Kuva kyllä kannattaa jo etukäteen sovitella oikeaan kokoon. Rohkeasti vain!