Re: Gildan jutut 10.3.

Valmiit helmityöt ja korut - esittele omia töitäsi foorumin tässä osiossa!

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Gilda
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Gildan jutut 10.3.

Post by Gilda » Tue Nov 13, 2007 22:14

Onnistuikohan nyt?
Last edited by Gilda on Sat Mar 10, 2012 15:19, edited 240 times in total.
Nanso
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Nanso » Tue Nov 13, 2007 22:22

psst, tämän olisi varmaankin voinut laittaa tänne jatkoksi. ;)
Muistan aivan varmasti unohtaneeni sen.
mags

Post by mags » Tue Nov 13, 2007 22:31

:D Kivoja omia ideoita sinulla onkin;
Päällimmäisiksi jäivät koruista mieleen Hopeainen-korvakorut ja Lumi ja jää -rannekoru :love:
Nunnuli

Post by Nunnuli » Tue Nov 13, 2007 22:54

Vaikka en voi sietää talvea, mieleenpainuvimmat ja kauneimmat oli nimenomaan "talvi" ja "lumi ja jää". Tästä ehkä voimme vetää johtopäätöksen, että talvi on kaunista, mutta siis ei muuten kivaa.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Gilda

Kotisivuni

Post by Gilda » Wed Nov 14, 2007 16:53

Kiitos kahdelle vastaajalle kommenteista.(kolmaskin kirjoitus oli, mutta ei kommentointia)
Mulla olisi kuitenkin vielä kysymyksiä: Olen laittanut kotisivulleni klikattavaksi Teidän koruntekijöiden kotisivuja; onko kenelläkään mitään sitä vastaan, että ne ovat siellä? Poistan ne pyynnöstänne, jos ne eivät saa siellä olla.

Päivittelen blogiani aina kun aikaa riittää mm. niillä koruilla, joita olen tehnyt syksyllä, kun vielä oli ah niin lämmintäkin. Olen jakanut koruni erilaisiin teemoihin, joissa teemoissa sitten on useampikin koru.
Innokkaana täällä vielä odottelen toisiltakin kommenteja, mutta älkää olko liian ankaria, olen vielä "vihreä" tässä blogin teossa. Korujen teossa minulla on jkv kokemusta, jota harrastin n. kymmenisen vuotta sitten todella ahkerasti, mutta sitten se jäi. Toivottavasti tämä on uuden alku.... :D
Nunnuli

Post by Nunnuli » Wed Nov 14, 2007 20:14

Ainakin sun kannattaisi tuolta käyttäjätiedoista päivittää tuohon oman keskusteluikkunasi alle se www-painike, jolla pääsee suoraan tuonne blogiisi. Ihan vaan vinkkinä... :wink:
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Gilda

Kotisivuni

Post by Gilda » Fri Nov 16, 2007 17:20

:cry: Eikös kukaan toivotakaan minua tervetulleeksi helmeilijöiden suureen ja suvaitsevaiseen joukkoon?!
Helmisusi

Post by Helmisusi » Fri Nov 16, 2007 18:06

No voi sun... eiks kukaan ole huomioinut? :oops: No minä ainakin heti sanon, että TERVETULOA GILDA, tää on kiva porukka (mitä joskus vähän hajamielinen, eritoten silloin kun myynti-ilmoituksissa on säpinää).
Ja vielä tervetuliaishalit päälle! :ooh:

Sitäpaitsi sinulla on tuolla sivuillasi taitavasti tehtyjä koruja, joissa on voimaa ja asennetta. Mun makuun! :nod:
Papunen

Post by Papunen » Fri Nov 16, 2007 18:14

Komppaan sutta, ihan olet epähuomiossa jäänyt huomiotta. Tervetuloa siis!!!
Ihania ovat korusi, niiiiin minun mieleeni :love:
Raiisa

Post by Raiisa » Fri Nov 16, 2007 18:18

Tervetuloa vain Gilda tänne helmihöpöjen alati suurenevaan joukkoon :D . Kauniita koruja sinulla oli Blogissasi. :love:
Image
patina

Post by patina » Fri Nov 16, 2007 18:24

:D Tervetuloa minunkin puolesta tänne ihanaisten joukkoon... Blogistasi löytyi todella kauniita koruja ihailtavaksi... :ooh: Tykkäsin kovasti.... Täytynee pitää blogiasi vastaisuudessakin silmällä :nod:
Maasta se pienikin ponnistaa...
Nanso
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Nanso » Fri Nov 16, 2007 19:13

Hih. Näköjään mä vain töykeästi nipotin palstatilan käytöstä, enkä edes huomannut katsoa miten jumalaisia koruja linkin takaa löytyy :shock:
Hurjan taitavasti olet yhdistellyt erilaisia materiaaleja ja värejä koruihin. Lumi ja jää sekä Ruusukupari aivan mykistyttävät!
Muistan aivan varmasti unohtaneeni sen.
Gilda

Kotisivuni

Post by Gilda » Sat Nov 17, 2007 22:56

:wink: :D Kävin katsomassa Teidän kaikkien sivustoja, Teilläkin on todella upeita koruja, todella kauniita, KIITOS TEILLE KAIKILLE kannustuksesta!! Jatketaan me kaikki samaan malliin!!!
Gilda

Post by Gilda » Tue Nov 27, 2007 16:49

Uusia koruja on jälleen tehty ja väkerretty, mutta ilmoittelin vahingossa asiasta `uudella aiheella`, joten tekstini meni toiseen paikkaan, johon muutamat ystävälliset sielut ovatkin jo vastanneet. Kuvien lähettäminen ei minulta onnistu foorumille, vieläkään!!, mutta kotisivullani niitä kuvia sitten on.
Helmisusi

Post by Helmisusi » Tue Nov 27, 2007 17:04

Ja taas uusia ihanuuksia! :love: Sinulla on hyvä korunluojan silmä, tykkään noista kovasti. Eivät ole massaan katoavia keskinkertaisuuksia (kuten allekirjoittaneella tuppaa vielä olemaan). :D
Eikä se kuvien laittaminen ole kovin hankalaa, koska minäkin sen opin. Imageshack-ohjeet ovat hyvät, sieltä kopioi sitten vain sen viimeisen linkin ja liittää sen tekstin IMG-nappulalla tehtyjen koodien väliin. Kuva kyllä kannattaa jo etukäteen sovitella oikeaan kokoon. Rohkeasti vain! :wtg:
Post Reply