@nian ailahtelut - 'Ullan Swarovskit' 17.2. / s. 122

Valmiit helmityöt ja korut - esittele omia töitäsi foorumin tässä osiossa!

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

@nia
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: @nian ailahtelut - 'Mokkaneliöt' 10.7. / s. 98

Post by @nia » Fri Jul 10, 2009 21:53

:raaps:
Jorisa wrote:vai tommosia masaliisoja sää oot tehny..... :D

Sä taituroit tääl helmetis noit, mä yleensä köökis... :nod:
täh-häh? Siis, onko mokkaneliöt masaliisoja? Mistä ihmeestä nimi? Ai, kun sekä Masat että Liisat tykkää niistä :raaps: ?
Helmiliina-kulta, koru on 'prototyyppi', jota koekäytän itse. Kvartsikuutioita riittää vielä 5-6 rannekoruun, kaulakoruun lienevät vähän painavaksia. Kyllä tämä on tätä melkein paikallaan tallaamista: yksi askel eteen, kaksi taakse. Aina uusi asia kiinnostaa ja inspiroi ja sitten taas jotain muuta tai paluu lähtökuoppiin. Enk' oo matkalla minnekään. Ei se tien pituus vaan leveys :wink:.
Henkilökohtaiset kiitokset Piita noista helmistä, pelkät 'kaulukset' raapis vaan rannetta ja keikkuis hassusti vaijerissa. Kuten tiedät, helmiä on jäljellä, enkä aio toista ihan samanlaista korua tehdä. Joten istunpa kannon nokkaan (ei oo lähimaillakaan) ja odotan uutta inspiraatiota.
Image Image
Othel-manageri! Kärsiskös luovuus, jos rupeis töitä tekemään? Kiitos monennenkohan kerran kannustavista kauniista sanoistasi.
- @nia -
Simavi

Post by Simavi » Fri Jul 10, 2009 22:36

:ooh: *nautiskelee* :ooh:
Tiedän kyllä sen, en vain muista kaikkea kerralla!
@nia

Post by @nia » Sat Jul 11, 2009 16:29

Nunnuli wrote:...mutta kun tuotakin sirkkaa olisi pitänyt päästä 2 sentin päähän, jotta tuollainen kuva olisi mahdollinen. Siinä yleensä kerkeää ötökkä lähtemään karkuun ennen kuin kuva on otettu.
Image
- @nia -
kokeilija

Post by kokeilija » Sat Jul 11, 2009 19:04

Monta ihanaa korua tännekin ilmestynyt :love: :love: Multa on loppunut sanat jo aikoja sitten korujesi suhteen :)
Jonnuska
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Jonnuska » Sat Jul 11, 2009 22:03

No Hyvää Päivää kaikki uudet korut! Viileeseen kerkesin ennen mökillelähtöä ja nyt palatessa on jo kuumat paikat :lol:. Sä olet jo käsite, @nia.
Helmiä sioille sekä pikku possuille <3
rinsessa
löytänyt aidot helmet

Post by rinsessa » Sat Jul 11, 2009 22:45

Sanatonna... :wow:
Muikku
Moderaattori

Post by Muikku » Sun Jul 12, 2009 10:32

Tähän tulisi sellainen käsittämätön ulinaoihkimisvoivotusvoiherraisäsentäi, joten tyydyn komppaamaan järjellisempiä kommentteja aikaansaaneita :D Täyttä designerkamaa, kuten moneen kertaan on jo sanottu. Olet kuningatar :love:

Lisäksi makro meni ostoslistalle ihan väkisin (Samu Sirkka :love: ), toiseksi odotan nämä korusi nähtyäni vielä kiihkeämmin loman alkua jotta ehtisin paneutua punsseleihin ja levyihin ja tehdä jotain niiden kanssa.
Laskevan taloussuhdanteen aikana on viisainta sijoittaa jalometalleihin. Myös puolijalo- ja jalokivet ovat järkevä sijoituskohde.
- Muikun talousvinkki, ihan merkonomipohjalta -
Amalia

Post by Amalia » Sun Jul 12, 2009 12:50

:huh: en meinaa saada mitään järkevää sanotuks, tajuhan tässä lähtee :wow: siis sä oot niin pro, niin pro :palvoo: Sä oot kul mun itoli, eiku idoli vai mikä se ny oli. Päässä humisee ja korvissa soi, selailin monta sivu taaksepäin ja en osaa mitään erikseen mainita. Ku kaik jokaíkinen järjestäen on niin kauniita. ihan huippuja.
-Mistään ei voi tehdä idioottivarmaa, sillä idiootit ovat erittäin kekseliäitä-
PikkuMyy

Post by PikkuMyy » Sun Jul 12, 2009 13:18

Mie olen sanaton, niin on ihanuuksia taas täällä. Ikuna ei tule pettymystä, kun tähän galleriaan tulee. Ei voi tämä pieni ihminen käsittää, miten joku voi saada noin sykähdyttäviä ideoita ja saada materiaalit nöyrtymään idean mukaisiksi.
@nia, Sie olet kaikkien proitten pro! :palvoo:
Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa? -- Pikku-Myy

http://silbii.blogspot.com/
paula@silbii.com
Jorisa

Post by Jorisa » Sun Jul 12, 2009 13:25

@nia wrote::raaps:
Jorisa wrote:vai tommosia masaliisoja sää oot tehny..... :D

Sä taituroit tääl helmetis noit, mä yleensä köökis... :nod:
täh-häh? Siis, onko mokkaneliöt masaliisoja? Mistä ihmeestä nimi?
jaa-a, mist lienee, jottai porinmurteen perui, masaliisaa noi on aina ollu ja tulee oleman ainaki mun kaffepöyräs... :D
Porukassa, mutta yksin.
@nia

Re: @nian ailahtelut - '?' 13.7.. / s. 101

Post by @nia » Mon Jul 13, 2009 10:21

Sydämelliset kiitokset kaikille, jotka ovat pitäneet tekemistäni koruista ja kiittäneet ja kannustaneet.

Karhunköynnös, Calystegia sepium
Image

Kerroin tuolla aiemmin sellaisesta hassusta yv-unesta, koskien hopeasormukseen stanssaamaani tekstiä...., no se oli vain unta.

Sain toissayönä yhdeltä helmettiläiseltä yv:n, jossa hän sanoo näin:

"Heippa! Kaunista olet saanut aikaan, voittaisit varmaan Skandinavian Harr.koruilijoiden eka palkinnon, ehkä myös amm.sarjassa. Todella upeaa työtä ja kaunista! MInä olen taas suruissani siitä, että Helmetti on puolueellinen. Kukaan ns. pidemmälle ehtinyt koruharr. ei ole koskaan kommentoinut korujani.Ei varsinkaan xx - xx (maantieteellisiä paikkoja, jotka eivät mielestäni osu omalle kohdalleni, huom.) -linjalla, ikäänkuin olisin paitsiossa. Vaikka tekisin vaikka minkälaisia koruja, niitä ei kommentoida. Tarkoittaako tämä sitä, että pitää lopettaa? Hei, minä ilm. teen tylsiä koruja... Ei ole haluja jatkaakaan, koska mitä tahansa teen, kommentointi on vähäistä. Olenko jotenkin paitsiossa!!"

Tämä ei ollut unta. Uudessa viestissä minua pyydettiin unohtamaan äskeinen. Hyvä koruystävä rakas, asia on vaivannut minua yli koko viikonlopun ihan kamalasti, joten anteeksi, etten ole unohtanut ja anteeksi, että otan esille. Minä kysyn nyt, että pitääkö minun lopettaa korujen tekeminen tai ainakin niitten esille laitto, jotta korujani kommentoivien energia riittäisi muillekin. Itse en voi tuntea pistoa sydämessäni siitä, ettäkö olisin puolueellinen. Välillä on niin kiire töissä ja opiskeluissa tai muuten vaan, etten ehdi. Välillä kommentointi vaan unohtuu, kun haluaisi sanoa jotain erityistä ja sitä funtsaillessa onkin jo eksynyt ihan jonnekin muualle. Tai, jokaisella on varmasti omat suosikkinsa, sillehän ei voi mitään. Yhtenä kertana joku onnistuu koruilussaan aivan erinomaisesti ja sitten tulee niitä tavallisempia kausia. Kyllä minuakin hirvittää tämän viimeisen kehuskelun jälkeen tulla tänne uutta korua esittelemään, pelottaa, että 'turpiin tulee', jos jotain peruskamaa esittelen :wink: :wink: :wink:. Oikeesti, ei mua pelota :mrgreen: . Minun itsetuntoni ei ole sen varassa, mitä muut koruistani sanovat. En tällä tarkoita sitä, ettenkö olisi imarreltu ja ettenkö hirmuisen mielelläni kehuksia lukisi, ihminen minäkin - tuiki tavallinen.

Nämä korujutut ovat minulle harrastus, rakas harrastus, jolle toivoisin toki riittävän enemmän aikaa. Koruja teen omaksi ilokseni, ja muutaman läheisen ja ystävän. Elämässä on niin paljon muutakin. Ehkä olen liian ohutnahkainen, mutta paha mieli on ollut viime päivät. Juuri kun sain yhden surullisen helmettiläiseen liittyvän asian pois päiväjärjestyksestä, niin sitten tämä.

Laitan tämän esille vaikka olisi asian voinut hoitaa yv:näkin, koska mielelläni kuulisin ainakin omassa galleriassani vierailleiden mielipiteitä. Jos joku mahdollisesti luulee, että ihanien kommenttien voimalla leijailen joissain sfääreissä eivätkä jalkapohjani kosketa maan kamaraa, niin kolikolla on aina kaksi puolta. Tai tarvitseeko näitä asioita selitellä millään tavalla, missään :cry: ?
- @nia -
Sister Bliss

Post by Sister Bliss » Mon Jul 13, 2009 10:38

Hmm... Toi korujen kommentointi on niin ikuisuuskysymys... Josta on vissiin jo jossain toisessakin ketjussa jo puhuttukin. Jos kommentoi tiettyjen koruja, on puolueellinen ja sisäpiiriläinen. Jos ei kommentoi joidenkin koruja on taas ylpeä ja kakka nainen. Kaikkien korujen kommentointiin ei taas riitä aika eikä aina halutkaan.

Itse kommentoin vain sellaisia koruja jotka sykähdyttää, joissa on uutta ideaa ja jotka on kuvattu/tehty/esitelty laadukkaasti ja omaperäisesti. Ja odotan, että jos laitan omiani esille, niitä kommentoi vain ne jotka niistä oikeasti pitää (eikä heidänkään pakko ole!), eikä vain lauma "jeejee"- porukkaa :D

@nia, ei kehuista pidä tuntea huonoa omaatuntoa! Niin, etkä lopeta korujesi esittelyä - jo niiden katseleminen tuo luksusta ainakin tämän äidin arkeen! :love:
♥´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•´♥ wabi sabi
murjo

Post by murjo » Mon Jul 13, 2009 10:49

liian rankkaa tilitystä sinulle, en ymmärrä ! ? suotakoon kaikkien kukkien kukkia vaan, tulleepi kommenttia tai ei ! ja edelleen on oma vapaus tuoda koruja tänne tai ei. rakkaudesta harrastukseen terv. marjo :love:
amorosa

Post by amorosa » Mon Jul 13, 2009 10:53

Ihanaa,kaunista,kaunista,MIELETTÖMÄN IHANAT MOKKAPALAT! :love:
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
malla
hamstraa hopeahelmiä

Post by malla » Mon Jul 13, 2009 11:03

Tämä surullinen koruilija lähtee olettamuksesta, että vain korua kommentoineet pitivät siitä. Eihän se niin mene!
Minäkin katson gallerian läpi joka päivä, yllätyn, ihastun, huokailen, kohottelen kulmiani, ällistelen toisten taitoa ja ratkaisuja ja otan oppia. Kommentoin hyvin harvoin, vain jos jokin koskettaa tai yllättää kovasti. Silti nautin galleriakäynneistäni aina!
Ihailen ihmisiä jotka käyttävät paljon aikaa ja energiaa kommenttien kirjoittamiseen, minä en vain ole sellainen. Siksi pyydän: jatkakaa kuvaamista ja esittelyä, se on arvokasta paljon useammalle kuin ikinä arvaattekaan! :nod:
Post Reply