Othel-tädin albumi: Ohje hartsivaluun 15.9. s.37
Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna
U-P-E-I-T-A! Jospa itsekin joskus malttais tarttua neulaan, lankaan ja siemenhelmiin... Olen kateellinen!
-
- silmäilee HillTribe-hopeaa
- Lasku:5
Re: Othel-tädin albumi: Perhosia, maapähkinöitä 23.1. s. 33
Kiitos vinkeistä, täytynee kaivaa omat perhoshelmet esiin ja ruveta kokeilemaan tämänkin tyyppisiä juttuja! Tykkäsin erityisesti niistä ekoista valkoisista korviksista!
En ole käynyt tässä foorumilla kauan ja nyt sattuin katsomaan sun työt ensimmäiseksi. Katsoin kaikki kuvat alusta alkaen. Onneksi istuin. Vain kolme sanaa tulee mieleen:
Fantastinen!
Rohkea!
Mestariteos!
Kiitos tästa visuaalisesta nautintosta!
Fantastinen!
Rohkea!
Mestariteos!
Kiitos tästa visuaalisesta nautintosta!
-
- Swarovski-kuumeessa
- Oikea käyttäjä:Olen
Erilaisia ja kauniita 

- Othel
- sijoittaa jalokivilaatuun
Othel-tädin albumi: Uudet mahtavat materiaalit 6.11. s. 34
Kahden uuden korumateriaalin kunniaksi kannattaa päivittää vanha albumi!
Kesällä ostin käsityöläiskaupasta huvittavan keraamisen jättinapin, joka pääsi melkein napaan ulottuvan korun päärooliin. Maasta mereksi:

Muina materiaaleina merisiilin piikit, kivi-, lasi-, puuhelmet, siemenet.
Olen pitkään ihmetellyt lehdissä, kirjoissa ja netissä tuota kotiuunissa kovetettavaa askartelumassaa (polymer clay). Mutkan kautta tämän foorumin avittamana löysin Pörrö Sahlbergin kurssille, jolta tässä Eka:

Omin käsin Premo-massasta tehdyt kukkahelmet yhdistettynä puuhelmiin. Pituus hipoo napaa.
Harjoitukset jatkuvat kotona. Toka:

Lyhyt kaulakoru. Lasihelmiä välissä.
Jo vuosi sitten ostin kirjan Ancient Modern, jonka tyyli on miunmaunmukaan. Kolmas:

Nämä ovat Isoja helmiä, korun pituus solisluukuopan alle. Sisus alumiinifoliota, ihanan iso messinkilukko Dime Store Emporiumista, afrikkalaiset metallihelmet Happy Mango Beads.
Kesällä ostin käsityöläiskaupasta huvittavan keraamisen jättinapin, joka pääsi melkein napaan ulottuvan korun päärooliin. Maasta mereksi:

Muina materiaaleina merisiilin piikit, kivi-, lasi-, puuhelmet, siemenet.
Olen pitkään ihmetellyt lehdissä, kirjoissa ja netissä tuota kotiuunissa kovetettavaa askartelumassaa (polymer clay). Mutkan kautta tämän foorumin avittamana löysin Pörrö Sahlbergin kurssille, jolta tässä Eka:

Omin käsin Premo-massasta tehdyt kukkahelmet yhdistettynä puuhelmiin. Pituus hipoo napaa.
Harjoitukset jatkuvat kotona. Toka:

Lyhyt kaulakoru. Lasihelmiä välissä.
Jo vuosi sitten ostin kirjan Ancient Modern, jonka tyyli on miunmaunmukaan. Kolmas:

Nämä ovat Isoja helmiä, korun pituus solisluukuopan alle. Sisus alumiinifoliota, ihanan iso messinkilukko Dime Store Emporiumista, afrikkalaiset metallihelmet Happy Mango Beads.
-
Re: Othel-tädin albumi: Uudet mahtavat materiaalit 6.11. s. 34
Vau! Olipas upeita koruja! Erityisesti nuo kaksi viimeistä
Onko nuo nyt niitä sinun itse tekemiäsi helmiä? Kyllä minunkin on ihan pakko kokeilla

- Suntsa
Vautsi vau. Älyttömän upeita kaikki tyynni. Sulla on kyllä lostava väri- ja sommittelusilmä.
Tuo polymeerisavi on kans houkutellut kovasti, mutta olen vasta teoriaa opiskellut. Käytäntö tuppaakin sitten jo jäämään...
(Miksi mä asun semmosessa korvessa, ettei pääse tommosille ihanille kursseille ikinä.) Tarttis vain uskaltaa ruveta kokeilemaan.

Tuo polymeerisavi on kans houkutellut kovasti, mutta olen vasta teoriaa opiskellut. Käytäntö tuppaakin sitten jo jäämään...
(Miksi mä asun semmosessa korvessa, ettei pääse tommosille ihanille kursseille ikinä.) Tarttis vain uskaltaa ruveta kokeilemaan.
- Nunnuli
Tämä viimeisin muuttaa mielipiteeni massahelmiin. Helmet on ihania ja kokonaisuus julmetun komea!
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Näitä on niin kiva katsoa, ihailla ja ällistellä. Hyvä kun muistit miten tänne päivitetään!
Maasta mereksi on huippu ja nuo clay massat näyttää kyllä hyvin leipoutuvan sinun sormissasi. Tekee mieli kokeilla kans.

Maasta mereksi on huippu ja nuo clay massat näyttää kyllä hyvin leipoutuvan sinun sormissasi. Tekee mieli kokeilla kans.
Todella upeita.
Kiva kun päivitit. 

Puhuminen on hopeaa ja vaikeneminen kultaa
-
Tuo viimoinen on tosi upea, kuten kaikki muutkin. Upeaa... 

-
Tykkään tuosta maasta mereksi
.

- Jokke
- suunnittelee Balin-matkaa
Joo tuo maasta mereksi on luonnollisesti ihana. Muovimassaan en ole kyennyt ihastumaan vaikka värikästä niistä saakin (minusta se haisee niin pahalle).