Piritan koruja... Kivenistutusta 16.4. s. 31
Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna
Kovin ovat korusi mieleisiä minulle. Mitenkähän olen missannut sivusi aikaisemmin. Herkullisen hempeitä makeanvedenhelmiä. Nam.
Re: Piritan koruja... uutta 30.7. sivu 15
Oikein ihania namuvärejä!! Hyvännäköisiä kaikki nää edellisen sivun korut
Meiton varmaan taas monta tanskalaisen sisustussuunnan (esim. valaisindesignin) kannattajaa

Meiton varmaan taas monta tanskalaisen sisustussuunnan (esim. valaisindesignin) kannattajaa

Re: Piritan koruja... uutta 2.8. sivu 16
Iso kiitos taas kaikille pistäytyjille 
Taas uutta...tai ei siis kovin uutta..periaatteessa samaa vanhaa kun olen niin vihkiytynyt vaihteeksi ihan tosissaan näihin makeanvedenhelmiin... Tosin on näissä vähän lasiakin mutta silti...vähän niinkuin itsensä toistamista
Mutta multa on tilattu pari pitkää nauhaa, joihin voi laittaa vaikka avaimen tai kulkulätkän (millä siis pääsee kulkemaan meillä töissä) ja minähän teen 
Eli mv-helmiä, kissansilmähelmiä, toisessa hopeahelmiä ja swaroja... Ja lukkohan noissa on juurikin siksi, että niihin saa roikkumaan kaikenlaista ja siksikin, että voi tarvittaessa vaikka kieputtaa muutaman kerran ranteen ympäri

Sit tällainen vähän syksyisempi. Koru joka taittaa niin monia värejä, että sopii melkein minkä tahansa värisen vaatteen kanssa

Taas uutta...tai ei siis kovin uutta..periaatteessa samaa vanhaa kun olen niin vihkiytynyt vaihteeksi ihan tosissaan näihin makeanvedenhelmiin... Tosin on näissä vähän lasiakin mutta silti...vähän niinkuin itsensä toistamista

Eli mv-helmiä, kissansilmähelmiä, toisessa hopeahelmiä ja swaroja... Ja lukkohan noissa on juurikin siksi, että niihin saa roikkumaan kaikenlaista ja siksikin, että voi tarvittaessa vaikka kieputtaa muutaman kerran ranteen ympäri

Sit tällainen vähän syksyisempi. Koru joka taittaa niin monia värejä, että sopii melkein minkä tahansa värisen vaatteen kanssa

-
- sijoittaa jalokivilaatuun
- Lasku:5
Siis nää on kauniita!
Mä olen jotenkin niin nuuka etten millään raaski käyttää helmiä piiiitkään koruun...
Mutta nää on kyllä todella hienoja!
Mä olen jotenkin niin nuuka etten millään raaski käyttää helmiä piiiitkään koruun...

Mutta nää on kyllä todella hienoja!
- amorosa
Täällä ollaan oltu ahkeria ja hyvää jälkeä on syntynyt.Hyvä. Mieleen jäivät erityisesti nuo ruåttalaiset rannerenkaat ja malakiittihelmistä tehty rannerengas. 

Tämäkin päivä on ainutkertainen.
Ajattomia koruja joita ei trendit heilauttele.
Kiitoksia taas kävijöille 
Mä olen ollut nyt viikon lomalla. Tuntuu, että olen vain makoillut kotona, mutta olen mä sentään saanut jotain aikaiseksikin
Kotona olen ollut niin paljon osittain siksi, että toinen kissani on hieman sairastellut ja ollaan oltu tiistaina ja tänään eläinlääkärissä. Tänään vähän perusteellisemmat tutkimukset ja Nooa kisu oli hetken narkoosissakin. Nukkui lähes koko päivän, mutta innostui korun kuvaussessiosta ja tuli makoilemaan silkkipapereiden päälle.
Tässä pikku potilas

Olen tämän loman aikana veivannut ja sahannut useita kymmeniä metrejä eri vahvuista hopealankaa
Osa jäi vielä sahaamatta ja osan sain koruiksikin asti. Pitkästä aikaa kunnolla ketjuja!
Ja niistä pieni kuvapläjäys... Käsissä kyllä tuntuu. Taitaa olla sahan ja pihtien kuvat painuneina kämmeniin
Oili ja fasetoitu vuorikristallirondelli

Kuningasketju ja vuorikristallinugetti

Piina ja ruusukvartsi- ja vuorikristallinugetit

Piina ja vuorikristalli- ja savukvartsirondellit

En tiedä onks tälle ketjulle joku nimikin, mä vaan tein tällaista ja vuorikristallinugetteja

Muinaisketjua hieman muunneltuna ja hopeafoliosydän

Papuketju ja helyt

Ja jos se ei vielä näistä kuvista ilmennyt, niin lempikivenihän on vuorikristalli!

Mä olen ollut nyt viikon lomalla. Tuntuu, että olen vain makoillut kotona, mutta olen mä sentään saanut jotain aikaiseksikin

Tässä pikku potilas

Olen tämän loman aikana veivannut ja sahannut useita kymmeniä metrejä eri vahvuista hopealankaa

Oili ja fasetoitu vuorikristallirondelli

Kuningasketju ja vuorikristallinugetti

Piina ja ruusukvartsi- ja vuorikristallinugetit

Piina ja vuorikristalli- ja savukvartsirondellit

En tiedä onks tälle ketjulle joku nimikin, mä vaan tein tällaista ja vuorikristallinugetteja

Muinaisketjua hieman muunneltuna ja hopeafoliosydän

Papuketju ja helyt

Ja jos se ei vielä näistä kuvista ilmennyt, niin lempikivenihän on vuorikristalli!

Huh, nyt henki salpautui, aivan ihania kuten kisukin.

-
Re: Piritan koruja... ketjuja ja kisu 8.8. sivulla 16 :)
No voi miten suloinen kisunen
.. Ja onhan ne korutkin, mutta Nooa voitti kaikki mennen tullen
.

Helmien kerääjä... lattialta!
http://ramori-helmienhurmaa.blogspot.com/
http://mojito-rottweiler.blogspot.com/
http://ramori-helmienhurmaa.blogspot.com/
http://mojito-rottweiler.blogspot.com/
- Nunnuli
Mulla on mennyt päivityksiä ohi sieltä kumirauharannekorusta asti. Se oli valtavan kaunis. Samoin ne kaksi rannekorua sen jälkeen.. se lätkäkoru oli erityisesti mieleen. Pitkän mv-nauhat myös säväytti, mutta sitten nämä uusimmat ketjukorut.. voi sentään.. IHANIA! Oletpa ollut ahkerana.
Terveisiä pikku potilaalle ja toivotaan, että menee parempaan suuntaan.
Terveisiä pikku potilaalle ja toivotaan, että menee parempaan suuntaan.

"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Syksykoru jo herätti huomion mutta sitten nämä ketjut, voi jee! Vähänkö kauniita nuo sileät lukot ketjujen kanssa
Ja toivottavasti kissa paranee pian. Hillsin C/D erityisruuan lisäksi on muuten myös toista, jota meidän kissat syö paremmin, se on hitusen halvempaakin ainakin täällä - merkkiä nyt en tietysti muista mutta "Urinary" siinä ainakin lukee 

Laskevan taloussuhdanteen aikana on viisainta sijoittaa jalometalleihin. Myös puolijalo- ja jalokivet ovat järkevä sijoituskohde.
- Muikun talousvinkki, ihan merkonomipohjalta -
- Muikun talousvinkki, ihan merkonomipohjalta -
Nunnulin viestin vihjeen perusteella menin selailemaan kuviasi taaksepäin ja apua mitä ihanuuksia multa on päässyt livahtamaan ohi. Siellä oli aivan ihania rannekkeita pilvin pimein, herkullisen värisiä ym ihanaa
.

- Vikki
Johan nyt hemmottelet
Kauniita helmikoruja
Sitten nämä uusimmat, kauniita kaikki. Jos saisin jättää jostain syystä itselleni vain 2 materiaalia, jättäisin hopean ja vuorikristallin, niin siitäpä syystä en osaa laittaa näitä mihinkään suosikkiasetelmaan.

Kauniita helmikoruja

Sitten nämä uusimmat, kauniita kaikki. Jos saisin jättää jostain syystä itselleni vain 2 materiaalia, jättäisin hopean ja vuorikristallin, niin siitäpä syystä en osaa laittaa näitä mihinkään suosikkiasetelmaan.

"Onpa ihanan monta ihan tuntematonta!"
http://vikkityyli.blogspot.com/
http://vikkityyli.blogspot.com/
-
- silmäilee HillTribe-hopeaa

- Othel
Mahtavan hienostuneita, etten sanoisi aikuisia värejä niin mv-koruissa kuin ketjuriipuksissa. Tuo papuketju "helyineen" olisi juuri oikea lisä toimistolookiini...