Nunnulin näpertelyjä vol.2 uutta 29.8. s. 119

Valmiit helmityöt ja korut - esittele omia töitäsi foorumin tässä osiossa!

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Nunnuli
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Re: Nunnulin näpertelyjä vol.2 uutta 21.7. s. 115

Post by Nunnuli » Tue Jul 26, 2011 0:44

Vähäks ootte ite ihania :ooh:

Pari tein vielä valmiiksi asti vikana työyönä ja pari jäi kesken ja valmistuu sitten joskus. Nämä valmistuneet sisältää molemmat Espanjasta tuodut riipusosiot ja ekassa lisäksi shell pearls -helmiä ja lasia:
Image

Ja tokassa karneolia lootuksen malliin kaiverrettuna:
Image
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
muusa

Re: Nunnulin näpertelyjä vol.2 uutta 26.7. s. 116

Post by muusa » Tue Jul 26, 2011 11:04

Oi miten kaunista! :ooh:
Penny
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Penny » Tue Jul 26, 2011 11:21

Aivan ihania, etenkin tuo jälkimmäinen :love: :love: :love:
Päivi

Post by Päivi » Tue Jul 26, 2011 14:55

Upeat korut, värit on tosi mahtavat :love: .
waterwoman

Post by waterwoman » Wed Jul 27, 2011 0:45

Alimmainen on ihanampi mun mielestä- noi oranssin värit vie mukanaan ja vähän tulee mieleen Asterixista ja Obelixistä se päällikön kilpi, jolla sitä aina kannettiin :D
:)
Nunnuli

Post by Nunnuli » Wed Aug 31, 2011 13:03

Kiitos Kultsumussukat <3

Tässä männä yövuoroina tein puhdetyönä pujottelua vaijeriin.
Ekassa korussa on värjättyä jaspista, värjättyä "jadea", pinnoitettuja simpukankuorihelmiä ja korumetallipalikat.
Image

Toisessa on kahta eriväriä ja -kokoa värjättyä "jadea", kiinalaisia kristalli-/lasihelmiä ja korumetallia myös. Korviksissa tuollaiset valmispalat, joissa Swaroja kenties.
Image

Nämä on nyt tehty hiukan parin viikon päässä häämöttävä egyptinmatka mielessä.
"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur." Eli.. Sovulla pienet asiat kasvavat, eripuralla suuretkin hajoavat.
Sannu
löytänyt aidot helmet

Re: Nunnulin näpertelyjä vol.2 uutta 31.8. s. 116

Post by Sannu » Wed Aug 31, 2011 14:22

Upeat! Todella herkut värit molemmissa!
Saralii
aloittelee siemenhelmillä

Post by Saralii » Wed Aug 31, 2011 14:23

Nunnuli aivan todella upeita nuo sinun tekeleesi. Värit ja kaikki. :wtg: . mahtaakohan sitä itse koskaan tuontapaisia saada aikaan.
Nimril
korukivikasan keskellä

Post by Nimril » Thu Sep 01, 2011 8:54

Ihania koruja sinulla! :drool:

Mistä löydät noin ihania lukkoja ja korvakorunosia ja vaikka mitä yksityiskohtia? Minä pidän näyttävistä korvakoruista mutta korvakorulinkkien valikoima on aika pliisu ainakin kotimaisissa nettikaupoissa. FMG:llä oli jotain kivoja mutta suurin osa sielläkin oli aika yksinkertaisia ja niitä olis kans pitänyt ostaa jotain vähintään 100kpl kerrallaan.
Live and let live.
nekka

Post by nekka » Thu Sep 01, 2011 9:12

Sulla on aina niin iloisia koruja !
Snowie
löytänyt aidot helmet

Post by Snowie » Thu Sep 01, 2011 10:09

Upea toi jälkimmäinen setti, siinä on ihan syksyn värit :love:
Nunnuli

Post by Nunnuli » Thu Sep 01, 2011 16:56

Nimril wrote:Ihania koruja sinulla! :drool:

Mistä löydät noin ihania lukkoja ja korvakorunosia ja vaikka mitä yksityiskohtia? Minä pidän näyttävistä korvakoruista mutta korvakorulinkkien valikoima on aika pliisu ainakin kotimaisissa nettikaupoissa. FMG:llä oli jotain kivoja mutta suurin osa sielläkin oli aika yksinkertaisia ja niitä olis kans pitänyt ostaa jotain vähintään 100kpl kerrallaan.
Kiitos kaikki kauniista sanoistanne <3

Nimril: Nuo korvisosat on FMG:ltä ja vastaavia vaikka minkämoisia olen sieltä ostanut vuosien varrella useampia. En kyllä muista mistä osiosta.. joku chandelliers tai components with crystals tms. Isot lukot ostin täältä joltain joskus muinoin ja olen haudannut ne tuonne laatikon perälle. Nyt löysin ne sieltä ihan kuin uutena olisin ostanut, koska en muistanut moisia omistavanikaan. Ja näitä myydään 2, 3 tai 4:n erissä.
kokeilija

Post by kokeilija » Thu Sep 01, 2011 17:49

Toka vikassa korussa ihan kuin pieniä omenoita viinimarjojen kera :) ihanan värinen. Annapa vinkkejä mistä täältä Espanjasta niitä riipuksia ja valmiita koruja ym. olet ostellut, jos tietäisit vaikka sellaisia paikkoja mitä en vielä ole itse löytänyt.
Nunnuli

Post by Nunnuli » Thu Sep 01, 2011 20:21

kokeilija wrote:Toka vikassa korussa ihan kuin pieniä omenoita viinimarjojen kera :) ihanan värinen. Annapa vinkkejä mistä täältä Espanjasta niitä riipuksia ja valmiita koruja ym. olet ostellut, jos tietäisit vaikka sellaisia paikkoja mitä en vielä ole itse löytänyt.
Kiinalaiskauppoja olen kierrellyt. Yksi aika kiva muistaakseni kaikki 2 egeä, on siinä Benalmadenan rannassa ihan SeaWorldin uloskäynnin vieressä (vasemmalla jos peba näyttää merelle päin). Mutta siis kaikki kiinalaiskaupat olen kiertänyt, jotka löytyy Fuengirolasta. Mun mielestä korujen kannalta Los Bolichesin kaupat on parempia kuin keskustan. Jotain olen ostanut myös markkinoilta, mutta niissä tuppaa hinnat jäämään tinkaamisenkin jälkeen korkeammalle kuin kaupoissa. Yksi vinkki olis myös jos kynsien laittaminen kiinnostaa: Kiinalaiskaupoissa on kynsitarroja alkaen 50 senttiä/lappu ja kynsitimantteja alkaen 1 euro/kiekko.
kokeilija

Post by kokeilija » Fri Sep 02, 2011 11:45

Kiitos Nunnuli, kiinalaiskauppoja olen itsekin kierrellyt, niistä saattaa löytää jotain muutakin materiaalia koruiluun, kuten tupsuja jne. Eilen etsiskelin riikinkukkojen sulkia tästä ihan talon pihalta, riikinkukkoja kun talossa on 4 kpl.
Markkinoilta olen aikaisemmin joitain helmiä löytänytkin, mutta nyt ekan käyntikerran jälkeen näytti huonoilta valikoimat. Mahtaneeko syynä olla että turistit ostaneet jo kaikki kun viime syyskuussa oli sama juttu. Kesäkuussa kun olen aikaisemmin ollut niin valikoima ollut selkeästi laajempi.
Jatkan siis etsiskelyä, eiköhän jotain kuukaudessa löydy.....ainakin niin toivon, vaikkakin kotona odottaa läjä ennen reissua tulleita helmiä.
Post Reply