Kivenviilaajan räpellykset (13.4.) käpy kaulaan s.23

Valmiit helmityöt ja korut - esittele omia töitäsi foorumin tässä osiossa!

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

DIS
löytänyt aidot helmet
Oikea käyttäjä: Olen

Re: Kivenviilaajan räpellykset (02.08.09 riipuspläjäys s. 10)

Post by DIS » Mon Aug 03, 2009 11:58

Kaikki aivan upeita :ooh: :palvoo: ! Mutta aivan erityisesti se keskimmäinen toteemipaalu! Ja kakkoseksi sitten se tursaan lonkero :love: !
- dis -
Aadia
silmäilee HillTribe-hopeaa
Lasku: 5

Post by Aadia » Mon Aug 03, 2009 12:20

Ensimmäiseksi mä yhdyn Myyn kiitokseen, Kiitos että jaat nää meidän nähtäviksi.
Helmetin Naiset rivissä :shock: :shock: :shock:

Mä pitäisin mustekalaa ihan aina kaulassa, se on juuri sellainen katseen kiinnittäjä (eikä kukaan katselis silmiinkään sit enää ku se on mulle niin vaikeeta...) ja aivan mielettömän kaunis ja monitahoinen. Sitä katsellessa alkaa tulemaan tarinaa mieleen ihan itsestään.
Se olis mulle sellainen koru jota pitelis jatkuvasti, pyörittelis ja tunnustelis ja vaipuis kauas ajatuksiin. Ja maailma pyöris ympärillä ilman mua.
Mä en todellakaan osaa kertoa miten lujaa siitä tykkään. Mutta uskomattoman käsittämättömän lujaa. :love: :love:

Pidin muistakin. Kauniita, ehdottomasti. Arvokkaita.
Meripihka kuitenkin kosketti myös tunnetasolla ja jäi niin lujaa mieleen ettei muista osaa sanoa mitään.

Ja lopuksi kommentoin et jos kivi, tai mikä tahansa, känkkää ni se on Nainen. Meillä kun on siihen känkkäämiseen oikeus (joo, on, totta :nod: ) ja ollaan siinä hyviä. Jos joku känkkää huonosti, puolittain tai ilman pätevää tekaistua syytä niin sit on mies kyseessä.
Image Image
Taika
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Taika » Mon Aug 03, 2009 15:01

Komppaan Aadiaa. Turisasjoutsen on kyllä yksi näitä myyttisiä hirviöitä, jotka sopisivat mun kaulaan. :love:
If I think, everything is lost.
-Paul Cezanne-

http://charming.vuodatus.net
Virpi

Post by Virpi » Mon Aug 03, 2009 15:26

Mokumen uusin esiintyminen on pop! Minäkin näen kakkosen toteemipaaluna ja merenpihka on kerrassaan viehättävä. Jollen olisi lukenut tursaasta, näkisin siinä merihevosen muunnelman.
sinikka

Post by sinikka » Mon Aug 03, 2009 15:30

Sinun räpellyksiäsi odottaa aina mielenkiinnolla. Nytkin ne yllättivät ja salpasivat hengen ja löivät sanattomaksi. Vain syviä huokauksia. Sinulla on taitoa ja olet uskomattoman luova. Tällaisia ei näy missään muualla kuin sinun sivuillasi. :wow: :wow: :drool:
Image ImageImage
Image
Kivenviilaaja

Post by Kivenviilaaja » Tue Aug 04, 2009 14:07

Kauniit kiitokset kommenteistanne. :)
Mut hieman yllätti, että miten suosittu se keskimmäinen murjottu toteemipaalu on. Itse epäröin sitä pitkään ja se oli vähällä lentää sulatuskippoon vielä loppumetreilläkin, mutta siinä oli vähän “sitä jotain”, minkä takia tein sen kuitenkin valmiiksi.

Mokume riipus ei valitettavasti ole myynnissä tällä hetkellä. Löysin romuistani materiaalia vielä korvispariin, joten teen riipuksesta, korviksista ja rannekorusta setin, jota yritän kaupata sellaisena pakettina. Katsotaan sitten myöhemmin, että jos se ei käy kaupaksi, niin sitten ne menevät erikseen myyntiin.
Simavi

Post by Simavi » Tue Aug 04, 2009 20:53

Nuo kaks ekaa riipusta jo salpas hengityksen mutta eniten ihastutti kumminkin tuo vimppa ihanuus :ooh: :palvoo:
Tiedän kyllä sen, en vain muista kaikkea kerralla!
muusa

Post by muusa » Tue Aug 04, 2009 22:16

No huhhuh mitä riipuksia! Minuun vetosi erityisesti viimeinen koukero :love: Kuten Amalia ja pari muuta asian jo ilmaisikin: h.y.p.n.o.o.t.t.i.n.e.n. :shock:
Oya

Post by Oya » Tue Aug 04, 2009 22:43

Ei jumankekka :shokki: :shokki: Multa loppuu happi... Nämä ovat jumalaisia, kertakaikkiaan. Tuo "putki", aivan tajuttoman upea :wow: Ja sen päälle meripihkaunelma... Ja patina ei ole ruma, ei ollenkaan, vaan täydellinen! Kumarran ja syvään!
HopefulRomantic

Post by HopefulRomantic » Tue Aug 04, 2009 22:56

Wow, mitä riipuksia! Mahtavia..... ja upeita tarinoita korujen, kivien takana.. sanoisin että rakastavasti ja ajatuksella kerrottu
Image
Image
Partaska

Post by Partaska » Tue Aug 04, 2009 23:37

Siis ei jumalauta sun kanssa tyyppi...sää veit mun verkkokalvot tolla viimesellä riipuksella...ei siinä mitään on kaks ekaakin K-O-M-E-I-T-A...ja tuollaisen mokume riipuken voisin ostaakkin jos löytäisin jostain liikkestä (sillon niissä pyörin)

Vielä on pakko sanoa et ei jumalauta Image
Elämme jännittäviä aikoja.....et älä jännitä =)
Jonnuska
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Jonnuska » Tue Aug 25, 2009 12:26

Oon aivan myyty noille sun peridoottisormuksille, ne on... IHANIA!
Helmiä sioille sekä pikku possuille <3
Tarja K

Post by Tarja K » Wed Aug 26, 2009 8:17

Meripihkakoru on kaunis. Ja peridoottisormus on :wtg: . Olet todella hyvä hopeahommissa .. :D
"Uusi elämä on aloitettava juuri näin: myrskylyhty palaa maston huipussa, rantaviiva katoaa takana pimeyteen, koko maailma nukkuu."
-Muumipappa-
Blogi http://tarjabon.blogspot.com/
tirlittan
löytänyt aidot helmet

Post by tirlittan » Wed Aug 26, 2009 19:30

tämä galleria ei kyllä koskaan petä. :shock:
Upeita, mahtavia koruja, rakastuin täysin tuohon meripihkamustekalaan. :ooh:
Kivenviilaaja

Re: Kivenviilaajan räpellykset (05.09.2009 pari sormusta s. 12)

Post by Kivenviilaaja » Sat Sep 05, 2009 10:14

Kiitos ja kumarrus kauniista kommenteistanne! :D

Mulla on viime aikoina koruiluaika mennyt tilaustöiden tekemiseen, joten uusia luomuksia ei ole syntynyt entiseen tahtiin. Selasin tämän viestiketjun kuvia ja huomasin, että multa on joskus unohtunut lähettää tänne parin sormuksen kuvat, jotka olin ajatellut laittaa näytille. Tässäpä niitä tulee...

Tämä sormus on yksi mun ensimmäisistä sormusmalleistani. En enää muista, että mitä kiviä tuossa mallikappaleessa on, mutta nykyään tässä käytetään safiireja ja metallina Argentium-hopeaa. Tuossa on puolenkymmentä 2mm kiveä hiertämällä istutettuna ja hopea on kuvioitu pallopäisellä jyrsimellä. Valokuvassa tuo ei näytä lainkaan niin eloisalta kuin oikeasti kädessä pidettynä, sillä nuo koverat "kuopat" heijastelevat valoa aika kivasti. Pitäisi varmaan kuvata youtubeen videoita, jossa koruja esitellään oikeassa käytössä, jotta kaikki kimallukset näkyisivät paremmin. :)
Image

Toinen sormus on vähän uudempaa tuotantoa. Tämä on tehty 3mm hopealangasta, johon on putken pätkistä näperretty istukat ja sitten laitettu niihin 4 kappaletta ametisteja. Tuo yksi "hieman" isompi ametistikapussi on mukana vain rekvisiittana, se ei siis roiku tästä sormuksesta... :wink:
Image
Kuvissa nuo ametistit tosin eivät oikein näytä ametisteilta, sillä keinovalossa kuvattuna niiden väriä on jotenkin ihan mahdoton saada näyttämään oikealta.
Post Reply