Foorumin jäsenten kotisivut & blogit

Valmiit helmityöt ja korut - esittele omia töitäsi foorumin tässä osiossa!

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

SusiSiili
lasihelmien lumoissa
Lasku: 5

Post by SusiSiili » Sun Oct 02, 2005 14:29

shonkone wrote:Tuo malli on Robynin sivuilta (katso resurssisivulta linkki) ja malli on sunburst. Yhdellä neulalla vaan suihkin ja helppo oli kuin mikä! Ja nopea! Tein samaan syssyyn äidilleni ametistihelmistä samanmoisen, laitan kuvan kun ehdin.
Ei vitsi, mä taisin sotkea kaksi mallia keskenään :D. Nyt kun katson tarkkaan sun korua niin sehän onkin tuo Robynin malli. Mää kun kuvittelin sen olevan tämä http://beadwork.about.com/library/weekly/bl021201.htm
eli mallin nimi on Criss Cross. Katsokaa tuota Criss Crossin ohjetta ja kertokaa, onko vika minussa vai onko ohje jotenkin hankala? Itse yritin tehdä kuten ohjeissa ja tulos oli tämä: :wall: . Siksi kehitin siitä yksineulaisen ohjeen.
I would imagine if you could understand Morse code, a tap dancer would drive you crazy. -Mitch Hedberg
Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Eowyn » Sun Oct 02, 2005 14:31

shonkone wrote: Tuo shonkone tuli käyttikseksi vähän kuin vahingossa kun en tajunnut silloin että se tulee myös "nimekseni" tähän foorumiin. :wall: Tuli vähän sellainen Homer Simpson olo kun huomasin miten kävi...
En ole ihan varma, mutta luulen, että admin pystyy vaihtamaan sen nimen..? Haluatko että yritän? :wink:
Siru
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Siru » Sun Oct 02, 2005 18:23

Susisiili: kieltämättä tuo näyttää aika samanlaiselta mallilta. En kyllä itse ole kahdella neulalla paria kokeilua lukuunottamatta jaksanut tehdä juuri mitään kun hermo palaa heti niitten lankojen kanssa... Mut tuo Robynin ohje oli todella helppo ja nopea tehdä, ei itkua, ei hammasten kiristystä... :D

Outi: Jos suinkin onnistuu niin vaihda käyttikseksi ihan vaan Siru - saatan jopa itsekin sen sit muistaa... :wink:
Wear your HELMET with pride!
Eowyn
Ylläpito

Post by Eowyn » Sun Oct 02, 2005 20:37

Kas noin. Nyt se pitäisi olla Siru :)
Siru

Post by Siru » Sun Oct 02, 2005 21:21

Suuret kiitokset - täällä Homer yritti aika monta kertaa vanhalla tunnarilla ennekuin älysin että olet jo vaihtanut sen... :hullu:

Tosinopeeta toimintaa!
tarjanne
Swarovski-kuumeessa

Post by tarjanne » Sat Oct 22, 2005 0:23

No, nyt on mullakin pystyssä blogi, juttua ei vielä paljon ole, mutta muutama kuva on jo esillä.
http://stitsailuja.blogspot.com/
Siru

Post by Siru » Sat Oct 22, 2005 18:32

Wow Tarja! Aivan hurjasti tykästyin tuohon lariat-tyyliseen kaulakoruun! Kiva lukkoidea ja kauniit värit. Ruskalehtinen rannekoru on myös mieleeni. Hienoja koruja! :wtg:
Siru

Post by Siru » Thu Nov 03, 2005 23:07

Vihdoinkin sain aikaiseksi lisätä muutaman kuvan kirstuuni: http://groups.msn.com/Kapiokirstu/sirunhelmet.msnw

Voi kun tulis joulu ja loppuisi mun koulu... :wow:
Eowyn
Ylläpito

Post by Eowyn » Thu Nov 03, 2005 23:48

Ihania koruja! Varsinkin se missä oli makeanvedenhelmiä, pinkkejä Swarovskeja ja Bali-välihelmiä! :palvoo:
Siru

Post by Siru » Fri Nov 04, 2005 13:00

Voi kiitos Outi! :jippii: Sinultakin ostamistani helmistä on jotain syntynyt...

Mä vaan taidan tehdä uusiksi nuo vaijeriin punotut helmikorut. En oikein luota siihen että vaijeri pitää joten ajattelin punoa nuo korut perinteiseen tapaan helmisilkillä ja french wirella. Mut tuota pinkkiä on muutkin ihastelleet ja ostotarjouksiakin on tehty. En vaan tiedä raaskinko siitä luopua, mieleni tekisi tilata Ullalta lisää swarovskeja ja tehdä siihen rannekoru... :shrug:
tarjanne
Swarovski-kuumeessa

Post by tarjanne » Wed Nov 16, 2005 23:25

:wall: Hermot menee ton Bloggerin kanssa! Mulla on varmaan päässä vikaa kun en saa sinne tekstiä ja kuvia järjestettyä niin, että kuvateksti olisi oikealla paikallaan. Niinpä tyydyin taas vaan laittamaan kuvia.
http://stitsailuja.blogspot.com/
Pia

Post by Pia » Thu Nov 17, 2005 0:20

Oi tuo ensimmäinen kaulakoru on aivan ihana :love:
Älä Löi, En Ole Hurrit
tarjanne
Swarovski-kuumeessa

Post by tarjanne » Wed Nov 30, 2005 1:22

Kiitos, Pia! :D

Äsken kun päivitin viimeaikaisia töitäni, niin jopa aloin ymmärtämään, kuinka sinne saa kuvia ja tekstiä niin, eteivät ne ole yhtenä sekamelskana. :lol:
helise
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by helise » Thu Dec 01, 2005 15:19

Ja minun kotisivuni löytyy osoitteesta www.helminauha.com
Siru

Post by Siru » Thu Jan 12, 2006 23:16

Olen nyt vihdoin ja viimein saanut luotua Blogin. Tai kotisivun - tai molemmat. :huh: Yritän pikkuhiljaa saada sinne vähän parempia kuvia kuin Kirstun pohjalle, mutta hiljaa hyvä tulee...

Notta sieltäpä sitten saa katsastella uusimmat tuotokseni... http://spaces.msn.com/members/sirunhelmet/
Post Reply