Töiden esittely...

Valmiit helmityöt ja korut - esittele omia töitäsi foorumin tässä osiossa!

Moderators:Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

Post Reply
SusiSiili
lasihelmien lumoissa
Lasku:5
Töiden esittely...

Post by SusiSiili » Sun Sep 11, 2005 17:49

Olisi ihan äärettömän kivaa pistää tänne kuvia tahi linkkejä omista aikaansaannoksistaan, mutta taitaa olla tuo tekninen peukalo keskellä kämmentä. Osaisiko joku näppärä immeinen neuvoa mut alkuun? :D
Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä:Olen

Post by Eowyn » Sun Sep 11, 2005 18:09

Kuvien lisäämistä varten täytyy kuvien olla jo valmiiksi verkossa, esimerkiksi omalla kotisivullasi. Sitten vain napsautat kerran tuota Img-painiketta viestikentän yläpuolella, lisäät sen ilmaantuneen hakasulkeissa olevan tagin perään kuvan osoitteen ja sitten napsautat uudestaan Img-painiketta, jolloin tulee uusi hakasulkeissa oleva tagi, joka "sulkee" sen edellisen.

Code: Select all

Esimerkiksi näin: [img]http://www.munkotisivu.com/kuva1.jpg[/img]
Linkkien lisääminen käy samalla tavalla, mutta Img-painikkeen sijasta käytetään URL-painiketta :)
SusiSiili
lasihelmien lumoissa

Post by SusiSiili » Sun Sep 11, 2005 18:53

Ah! Kiitos kovasti avustasi :). Täytyy ryhtyä väsäilemään sitten omia kotisivujani... uusi ikuisuusprojekti käyntiin :P.
Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä:Olen

Post by Eowyn » Sun Sep 11, 2005 18:56

Monilla jäsenillä näyttää olevan myös erityinen kuvagalleria, kai jokin valmis palvelu..? - itse en ole sellaista kokeillut, mutta jospa nuo muut kertoisivat kokemuksiaan. Sellainen voisi olla sullekin hyvä ratkaisu, jos et halua heti alkaa kasata kokonaisia sivuja :)
Siru
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Siru » Sun Oct 02, 2005 19:13

Piti tämä jo aikaisemmin kirjoittaa mut unohtui. Eli ainakin minulla on tuolla Kapiokirstussa oma kuva-albumi, kun en mitään kotisivuja tai blogeja jaksa ja ehdi alkaa perustamaan.

Käytössäni on Elisan laajakaista, joten olen (ilmeisesti?) automaattisesti msn-palvelun piirissä, jonka alla tuo Kapiokirstu on. Sinne vaan rekisteröidyin ja aloin lisäämään kuvia... paitsi että noiden kuvien käsittely se tässä vaikein operaatio taitaa ollakin koska a) en osaa skannata kunnolla ja b) nettiin kuvien laiton yhteydessä ne jotenkin muuttuvat... :grrr:

Mutta etsi joku albumisivu ja laita ihmeessä kuvat näytille, ei se niin kamalan vaikeeta ole! Olis kiva nähdä sinunkin korujasi! :nod:
Wear your HELMET with pride!
SusiSiili
lasihelmien lumoissa

Post by SusiSiili » Sun Oct 02, 2005 19:25

Tässä mietinkin että kun kerta olen Soneran asiakas näissä nettijutuissa ja ymmärtääkseni mulla on oikeudet saada kotisivu niiden kautta... *pohtii*

Mun korukuvani on kyllä aika surkuhupaisan näköisiä, mitä nyt keltaisen hehkulampun säestyksellä ja oudoilla korutyynyillä voi saadakaan aikaiseksi *hekottaa*. Kyllä mä saan tän jutun kuitenkin rullaamaan, someday the homepage will be mine, oh yes she will be mine... (huono vitsi vanhasta Wayne's World -leffasta jos meni yli hilseen).
I would imagine if you could understand Morse code, a tap dancer would drive you crazy. -Mitch Hedberg
Siru

Post by Siru » Sun Oct 02, 2005 19:32

Juu, kyllä näin on! Sitä en vaan tiedä, maksaako se ylläpito jotain, muistaakseni Elisalla maksaa joten unohdin koko jutun. Mieluummin laitan ylimääräiset pennoseni helmikauppoihin :rofl:
Wear your HELMET with pride!
helise
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by helise » Wed Oct 05, 2005 14:21

Mä kans haaveilen saavani helmitöistäni kuvia nettiin...Tekis mieleni ihan kotisivujakin, mut peukalo on tossa asiassa keskellä kämmentä! Tuo kuva-albumi kuulostaa hyvältä vaihto-ehdolta! :D
Pia

Post by Pia » Wed Oct 05, 2005 15:09

Minulla on kuva albumiphotobucketissa

http://www.photobucket.com

Ihan hyvä paikka minun mielestäni
Älä Löi, En Ole Hurrit
Post Reply