Inspiksen ComeBack s.4

Valmiit helmityöt ja korut - esittele omia töitäsi foorumin tässä osiossa!

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

jeanie
suunnittelee Balin-matkaa
Oikea käyttäjä: Olen

Inspiksen ComeBack s.4

Post by jeanie » Sun May 29, 2011 10:47

Korunäpertely kärpänen on iskenyt urakalla ja osittain oon saanut kuvattuakin ne :). Kokeillaan siis kasata kuvat tänne, toivon mukaan osaan ja saan kuvat sopivina tulemaan. Aloittelija olen vielä, joten ajan myötä toivon mukaan opin paremmaksi :D . Koruilut aloitin vaijeriin tehdystä rannekorusta ja niitä onkin siunaantunut aikamoinen kasa...Parit kaulakorut oon tehnyt myös. Suurimmassa osassa käytettynä lasi-, siemen- ja metallihelmiä.

Kaulakoruja

Image
Ykkös suosikkini tällä hetkellä, lasi-, siemen-, metalli- ja mv-helmiä vaijerissa, roikkumassa sydänlinkistä, ketjulla.

Image
Oma versio ns. Bola-korusta, laatikon perukoilta löytyi hoitolapselta joululahjan mukana saatu tiuku, joka soi kauniisti. Kultaisia lasihelmiä vaijerissa. *tärähtänyt kuva* Mahdollisesti lyhennän tuota tiu'un ketjua, on aika pitkän näköinen.

Image
Ametisti setti, lasi- ja siemenhelmiä, riipuksena italialais tyyppistä lasia (millefiori?)

Image
Linkitettyjä pieniä lasihelmiä yhdistettynä vaijeriin, metallilinkkejä sekä riipus, jonka kivestä ei muistikuvaa...Kaunis on silti :D.

Image
Lasihelmiä, välihelmiä ja pitsihelmiä isolla sydänriipuksella. Vaijerissa.

Image
Lasihelmiä, mv-helmiä (joiden laatu ei kait paras mahdollinen...), siemenhelmiä. Vaijerissa kahdessa tasossa. Topaasin väriset lasisydämet <3.
Last edited by jeanie on Sat Apr 06, 2013 22:13, edited 15 times in total.
piikoru

Re: Jeanien näperrykset

Post by piikoru » Sun May 29, 2011 10:59

Hauska tuo sinisydäminen kaulakoru.
jeanie

Post by jeanie » Sun May 29, 2011 11:05

Rannekoruja

Image
Hopeoituihin linkkeihin vaijerilla yhdistettynä lasi-, siemen- ja metallihelmiä. Tähän tykästyin, vaikka aluksi idea tökki ja tökki...

Image
Kahdessa vaijerissa linkitettynä ruusu-lukkoon lasihelmiä ja välihelmiä. Kesän odottelua...

Image
Ystävälle 30v lahjaksi tehty ametistin värisistä lasihelmistä, siemenhelmistä ja metallihelmistä. Sydän t-lukolla vaijerissa.

Image
Lasihelmiä, metallirondellit ja lukko t-lukko :D.

Image
"Äiti-Lapsi" -koruni, lasihelmiä linkitettynä. Ensimmäinen väkerrykseni, joka ois voinu olla hienompikin...

Image
Lasi- ja välihelmiä.

Image
Toinen saman tyylinen.

Image
Helmiäis- ja lasihelmiä vaijerissa, strassiriipus. Eilisen satoa, kuva ei vaan tee oikeutta tälle...

Image
"Ystävä-koru" tein itselleni ja kahdelle läheiselle ystävälle tällaiset, heillä vain eriväriset helmet tuon oman pinkin tilalla, muuten samanlainen. Koottu linkittämällä, lasihelmiä.

Image
Linkitettyjä helmiäislasihelmiä. Jostain syystä tämä ei oikeen "iske" mulla, jokin vaan ei natsaa tämän kanssa...Joten voi olla että helmet päätyvät lopulta johonkin toiseen projektiin :lol: .

Image
Lasi- ja siemenhelmiä, helmihattuja.

Image
Lasihelmiä ja pitsihelmiä, ketjulla. (tällä hetkellä odottaa korjausta...Kiitos alle metrin mittaseni.)

Image
Ensimmäinen avainkoru viritelmä, meni isosiskolleni. Muovihelmiä, lasihelmiä, metallihelmiä. (tulikin vahingossa rannekorujen kanssa samaan viestiin....)
mags
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by mags » Sun May 29, 2011 11:07

Tiuku-bola on tosi kivasti keksitty :D
ja kaunis on myös aivan eka, monirivinen :love:
jeanie

Post by jeanie » Sun May 29, 2011 11:09

Laitetaas vielä parit korviskokeilut, näitä ei oo tullu tehtyä kauheasti, kun en tiiä mihin säilöisin...

Korvakoruja

Image
Ekat korvikset jonkin kiitospussin ja omien jämien sekoituksesta. Lasihelmiä ja parit siemenhelmet.

Image
Lasihelmiä

Image
Metalliketjussa lasihelmiä ja helmihattuja.
jeanie

Post by jeanie » Sun May 29, 2011 11:10

piikoru wrote:Hauska tuo sinisydäminen kaulakoru.
Kiitos :)!
jeanie

Post by jeanie » Sun May 29, 2011 11:12

mags wrote:Tiuku-bola on tosi kivasti keksitty :D
ja kaunis on myös aivan eka, monirivinen :love:
Kiitos :)! Monirivinen on ahkerassa käytössä, se vaan on jotenkin niin mua ja kivan kesäinen. 8)
HelmiElina

Post by HelmiElina » Sun May 29, 2011 12:05

Kauniita ja kekseliäitä koruja! Erityisesti mieleen jäi valkoinen helmikoru, mihin oli yhdistetty ruskeita(?) sydänhelmiä. Sopivat hienosti yhteen!!
-HelmiElina-
amorosa
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by amorosa » Sun May 29, 2011 12:47

teet todella kauniita ja persoonallisia koruja. harmoninen värimaailma ja mukavia muotoja :love: :wtg: .
Tämäkin päivä on ainutkertainen.
jeanie

Post by jeanie » Sun May 29, 2011 12:51

Kiitos HelmiElina ja Amorosa :)! Siinä korussa HelmiElina on ne sydämet topaasin värisiä (tai siis sen nimisenä värinä ne myytiin...), aika tummia kuitenkin. Vähän emmin noiden yhdistämistä, mutta kivasti menikin sitten noin.

Tässähän ihan jo punastuu... :oops: :D Teen korut usein fiilis pohjalta (niin kuin varmaan moni muukin). Ja sitten jos jokin tökkii, ni en oo yhtään tyytyväinen ja saatan tehdä korun useaan kertaan uudelleen *hullu* :lol: . Väritkin tulee samalla mutu-tuntumalla, tosin on aika haastavaa tuolla nettikauppa viidakossa päättää mitä kaikkea haluaa ja tarvii... 8)
Marsaliittus
Swarovski-kuumeessa

Post by Marsaliittus » Sun May 29, 2011 13:54

Iso pläjäys ihania koruja, minun mieleen etenkin eka monirivinen kaulakoru ja viimiset korvikset. :) Tosi kivoja kaikki muutkin. :)
Sannu
löytänyt aidot helmet

Post by Sannu » Sun May 29, 2011 15:52

Hienoja! Eniten mieleeni olivat tuo ensimmäinen kaulakoru ja korjausta odottava rannekoru, jossa oli pitsihelmiä.
jeanie

Post by jeanie » Mon May 30, 2011 18:43

Kiitos teillekin Sannu ja Marsaliittus :)! Tuli iso pläjäys, kun on kaikki saanu kuvattua vihdoinkin :D.

Tässä viimeisimmät näperrykset, poikani lopettaa esikoulu taipaleensa huomenissa ja pitihän sitä jtn keksiä opeille lahjaksi. Pojan kanssa yhdessä valittiin helmet mun kasasta ja lopputuloksena oli tällaiset :).

Image
jeanie

Post by jeanie » Thu Jun 02, 2011 17:41

Image
Image
Viimeisin kaulakoru kesän alkajaisiksi, josko vaikka kolmekymppisillä vetäis kaulaan :lol: . Samaa tyyliä kuin aiempi turkoosi alussa. Tässä käytetty akaatteja, valkoisia, kirkkaita ja savunvärisiä lasihelmiä, metallihelmiä, siemenhelmiä.
piikoru

Post by piikoru » Thu Jun 02, 2011 20:03

Eskarin opet sai kyllä upeat lahjat!
Post Reply