Helmiä kuvin. (Uusia 01.12.)

Valmiit helmityöt ja korut - esittele omia töitäsi foorumin tässä osiossa!

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

tawujigo
löytänyt aidot helmet
Oikea käyttäjä: Olen

Helmiä kuvin. (Uusia 01.12.)

Post by tawujigo » Wed Jul 27, 2011 2:06

Tiedä häntä, onko tämä oikea paikka huudella aiheesta, mutta olen saanut ystäviltäni kehuja kuvista, joita otan helmistä joita satun ostamaan. Tässä on kyse ehkä siitä, että haluan nähdä onko ystäväni "ystäviä" vai kertovatko he todellisen mielipiteen. Tässäpä teille siis muutama maistiainen. Kommentteja kiitos :wtg:

Image Image
"Puolukat keväthangella" ja "Pippurikahvi"

Image

Image Image

Image Image

Image Image

Image
Last edited by tawujigo on Thu Dec 01, 2011 13:06, edited 7 times in total.
PiiaMaria
Swarovski-kuumeessa

Re: Helmiä kuvin. (Uusia 27.7.)

Post by PiiaMaria » Wed Jul 27, 2011 8:42

Kyllä ne oikeessa on, hienoja ovat! :D
waterwoman
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by waterwoman » Wed Jul 27, 2011 11:07

:nod: niin ovat oikeassa.
nuo kolme alimmaista on onnistuneet mielestäni parhaiten :wtg:
:)
tawujigo
löytänyt aidot helmet

Post by tawujigo » Wed Jul 27, 2011 18:07

Hauskaa kuulla :) :) olen tästä kovin iloinen :jippii:
Kalottikuupatar
suunnittelee Balin-matkaa

Post by Kalottikuupatar » Sat Jul 30, 2011 23:17

Oi miten paljon haluaa lisää helmiä hypisteltäväksi ihan vain upeiden kuvien takia :D Varsinkin nuo lila & keltainen/topaasi -sekoitukset, näyttävät jotenkin niin runsailta ja herkullisilta, odottavat vain muodostumista moneksi monituiseksi koruksi. Heti tuli inspis vaikka tarvikkeet on vähän väärässä osoitteessa :D
Sundance
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by Sundance » Mon Aug 01, 2011 18:03

onhan nuo hienoja ,mutta valaistuksella , kameran säädöillä, sekä tietokoneen avulla kuvistasi tulee vieläkin parempia. terveisin tuleva hopeaseppä :wink:
tawujigo
löytänyt aidot helmet

Post by tawujigo » Wed Aug 03, 2011 17:58

Kiitos Kalottikuupatar, siksi otankin näitä kuvia, että ne tuo tunteen kauniista ja halun hypistellä :) :) :ooh:
Ja Sundance, olen ottanut kuvani N82 puhelimen kameralla :D Säädöt on mitä on ja valaistus sisätiloissa mikä sattuu olemaan sillä hetkellä mahdollinen. Enkä välitä käyttää kuvanmuokkausohjelmaa kovinkaan paljoa, kauhea vaiva :D. Mutta kiitos vinkeistä :)
Nimril
korukivikasan keskellä

Post by Nimril » Wed Aug 03, 2011 21:36

tawujigo wrote:Ja Sundance, olen ottanut kuvani N82 puhelimen kameralla :D Säädöt on mitä on ja valaistus sisätiloissa mikä sattuu olemaan sillä hetkellä mahdollinen. Enkä välitä käyttää kuvanmuokkausohjelmaa kovinkaan paljoa, kauhea vaiva :D. Mutta kiitos vinkeistä :)
No nyt kyllä sait ihan oikeesti :shock: . Mä olen tässä seuraillut tätä keskustelua ja ihaillut sun kuvia jotka minun mielestäni korublogeja jo useamman vuoden lukeneena on keskimääräistä parempia. Kameraasi en kyllä olisi ikinä arvannut vaikka tuon laitteesi valmistaneessa firmassa olenkin töissä. (Edellisen kerroin sen takia ettei kukaan voi sanoa että asiaa peittelen. Ja mielipiteeni ovat omiani, eivät firman.) Ehkä mulla sitten on vaan ollut vääriä työpuhelimia.

Muuten kommenttina sanoisin että teknisiä säätöjä voi viritellä ja kuvankäsittelyä harrastaa mutta tärkeintä on hyvät kuvakulmat ja mielenkiintoinen perspektiivi ja niitä sinun kuvissasi minun mielestäni on. Osaisinpa itse ottaa edes jotain tuonne päin.
Live and let live.
Kalottikuupatar

Post by Kalottikuupatar » Wed Aug 03, 2011 23:15

On vähän sellanen :huh: olo kyllä nyt. Että joku ottaa kamerakännykällä tollasia kuvia ja mä en normi pokkarilla saa kuin p*skaa ruudulle! Gräääh! Syy miksi mun koruja tai mitään muutakaan ei tule hetkeen näkymään täällä :roll:

Mut hei, joillain on se visio jonka osaa toteuttaa, joillain sitten ei näkemystä eikä taitoa :twitch:
tawujigo
löytänyt aidot helmet

Post by tawujigo » Wed Aug 03, 2011 23:58

Nimril kiitän todella. Kommenttisi piristi iltaa. :ooh: Mukava kuulla, että kuvista on iloa! :) Jatkossa tulee lisää! Ja kyllä, otan nekin N82 - se vaan toimii mulla :D (oiskohan joku virheellinen kappale? :D )

Kalottikuupatar, elä sure. Mä käytän paljon aikaa helmien kuvaamiseen (koska se on hauskaa ja ehkä jotenkin jopa hullua :D ). Mä olen aivan varma, että sinullakin on paljon visioita ja taitoa! :) :wtg:
Kalottikuupatar

Post by Kalottikuupatar » Thu Aug 04, 2011 0:28

Hahaa, kiitos luottamuksesta, harjoittelen kyllä (ekat kuvat otin toissapäivänä) pikkuhiljaa jos vaikka joskus jotain voisi julkaistakin :nod:

Mutta keep up the good work, odotan jatkoa :wtg: Ja mietin ihmeissäni että mitäköhän säkin saisit aikaan kunnon järkkärillä kun kuvat ovat tuollaisia noinkin "alkeellisella" laitteistolla ;)
tawujigo
löytänyt aidot helmet

Re: Helmiä kuvin. (Uusia 13.8.)

Post by tawujigo » Sat Aug 13, 2011 1:06

Tällä kertaa kuva on todella huonolaatuinen, mutta ajattelin kuitenkin tulla utelemaan mielipiteitä ensimmäiseen kunnon korusettiini. Siis rohkeasti vain risuja ja ruusuja :mrgreen:

Image
tawujigo
löytänyt aidot helmet

Re: Helmiä kuvin. (Uusia 14.8.)

Post by tawujigo » Sun Aug 14, 2011 21:09

Kuva ei taaskaan ole sieltä parhaimmasta päästä, nopeita otoksia ollu nyt viime aikoina. Mutta tässä... Vaaleanpunainen unelma :love:

Image
Kalottikuupatar

Re: Helmiä kuvin. (Uusia 14.8.)

Post by Kalottikuupatar » Mon Aug 15, 2011 0:52

Oi, ma tykkään :) Varsinkin tuosta vaaleanpunaisesta unelmasta, ihanan hempeät värit, vaaleanpunainen ja hopea käyvät niin kovin sopivasti yksiin aina vaan :love:
tawujigo
löytänyt aidot helmet

Re: Helmiä kuvin. (Uusia 19.8.)

Post by tawujigo » Fri Aug 19, 2011 15:48

Muutaman rannekorun kyhäsin. :)

Image
.:iLLusiOn:.

Image
one.
Post Reply