Betzyn BlingBlingit (uutta 20.7.)

Valmiit helmityöt ja korut - esittele omia töitäsi foorumin tässä osiossa!

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

hatsi
korukivikasan keskellä
Lasku: 5

Re: Betzyn BlingBlingit (uutta 7.1.)

Post by hatsi » Sun Jan 08, 2012 21:45

Todella kauniita koruja, varsinkin tuo akaatti kivi on upean väristä. :love:
Ikuinen aloittelija helmien parissa.
Betzy
Swarovski-kuumeessa
Oikea käyttäjä: Olen

Re: Betzyn BlingBlingit (uutta 7.1.)

Post by Betzy » Mon Jan 09, 2012 18:59

Kiitos hatsi! Tuo akaatti todella on aivan ihanaa <3 (tosin mä taidan rakastaa kaikkea pinkkiä :nod: )

Tässä vielä tuohon viimesimpään settiin kaulakoru ja korvikset - eihän sitä nyt nilkka- ja rannekorulla pärjää :mrgreen:
Mul tulee mieleen tosta yhdistelmästä joku intialainen lampunvarjostin :roll:

Suurin osa täällä taitaa nimetä korunsa ja aika hauskaltahan se kuulostaakin - joten olkoon tämä sitten vaikka Indian Winter (tuosta yllämainitusta syystä johtuen - vaikka Thaimaan aurinkoa silmälläpitäen tämän teinkin :hullu: )
Image
Betzy
Swarovski-kuumeessa

Re: Betzyn BlingBlingit (uutta 13.1.)

Post by Betzy » Fri Jan 13, 2012 14:44

Tässä reissua odotellessa piti tehdä bikineihin sopiva rannekoru ja korvikset.. Vihreä ei oo yhtään mun väri (poikkeuksena nuo biksut, jotka oli ihan pakko saada!!), mutta tosin täytyy myöntää, että helmien löytämisen jälkeen on tuo vihreäkin alkanut jotenkin näyttämään paremalta :???:

Tässä siis Froggy. Nimi tuli väristä ja siitä, että tehdessä koru hyppi lattialle ihan väliä :D
Lasia ja atsuriittia??? (Azurite chrysocolla) + hopeoituja osia ja tiesmitäketjua
Image

ja pakko laittaa tähän vielä kuva bikineistä, tosin kuva on huono ja väri kuvassa ei kyllä vastaa ihan todellisuutta. Paljon on lähempänä korun väritystä.
Image

Ja sitten taas kertaalleen jotain simppeliäkin simppelimpää. Rannekoru tehty ihan vaan joustolankaan. Noi mop-lätkät oli mun mielestä vaan niin tajuttoman ihanat, etten halunnut sekaan yhtään mitään muuta. Ja näin riitti juuri sopivasti rannekoruun & korviksiin. (Miehen miestä nää on niin "mummo-korut" kuin olla ja voi... :roll: // Toivottavasti näin ei kuitenkaan ole?!?)
Image
Image
Bluemama
hamstraa hopeahelmiä

Post by Bluemama » Sat Jan 14, 2012 13:00

Ihana vihreä! Ja ihanat vihreät korut <3
Ja ihanat biksut, mistä löysit (tahtoo kans :P )

Pidän tosi paljon myös tuosta rannekorusta, jonka teit nilkkakorun rinnalle. aurinko kimmeltää siitä varmasti kauniisti!
Betzy
Swarovski-kuumeessa

Post by Betzy » Sat Jan 14, 2012 19:12

Kiitos Bluemama! :)
Biksut on HM:sta, mutta ostin ne toissa kesänä :/ (Oli muuten ihan tajuton homma saada ne tilattua verkkokaupasta niin, että saisi oikeaa kokoa olevat ylä- ja alaosat samaan aikaan.. varsinkaan kun ei ollut tarkkaa tietoa, mikä olis oikea koko, eli niitä piti tilata paria kokoa.. välillä oli yläosaa mahdollisesti oikeaa kokoa, mutta ei alaosaa, joten ei uskaltanut tilata, jos ei niitä tulekkaan, sitten toisin päin.. Meni varmaan lähemmäs kolme viikkoa, ja kävin joka ikinen päivä ehkä tunnin välein kattomassa, josko olis tullut uusia kokoja :mrgreen: , mutta lopulta natsas!)
Betzy
Swarovski-kuumeessa

Re: Betzyn BlingBlingit (uutta 17.1.

Post by Betzy » Tue Jan 17, 2012 9:05

Ja vähän lisää blingblingiä ;)
Purin tuolla ekalla sivulla näkyvän ensimmäisen koruni ja käytin nuo tumman harmaat helmet uudestaan hopeiden stardust-helmien kanssa. Hopeat stardust-helmet ovat kooltaan 10mm, joten harmaat ilmeisesti 12mm.

Image

Image

Viime viikonloppuna päätin lisäksi hieman harjoitella kieputtelua ja tuloksena hieman..kröhöm..ei-niin-siisti elämän puu. Väänsin (=yritin vääntää) tuon rinkulan 1mm kuparilangasta, mutta enhän mä siitä mitään pyöreää saanut :mrgreen: Ehkä ens kerralla sitten vähän paremmin :nod: (toivottavasti :roll: )

Image

Hihii, huomenna reissuun ja pakkasia pakoon! :jippii:
samrios

Re: Betzyn BlingBlingit (uutta 17.1.)

Post by samrios » Tue Jan 17, 2012 20:14

Todella kauniit nuo, joissa tumman harmaita helmiä. Nuo helmihatut ovat kyllä todella nätit, sopivat todella hyvin helmien kanssa yhteen.
Betzy
Swarovski-kuumeessa

Post by Betzy » Wed Jan 18, 2012 15:32

Kiitos Samrios :)

Eilen matkalaukkua pakatessa huomasin, että mun kaikki mukaan otettavat topit on joko mustia, valkoisia tai punaisia.. Yritän ottaa mahdollisimman vähän kamaa mukaan ja koruja en ollut ottanut kuin yhden omatekemän setin ja sitten yhden oikein kunnon blingbling-setin, pelkkää strassia.. (mä vaan oon tällainen harakka :mrgreen: ).
Lento siirtyi ainakin 7h eteenpäin, joten piti keksiä puuhaa tälle päivälle ja ajattelin että kaipa mä voisin tehdä noiden punaisten toppien seuraksi vielä punaisen korunkin - ja miksei siis mustan tai valkoistenkin vaatteitten kanssa.. Eli tällainen syntyi tänään.

Image
waterwoman
sijoittaa jalokivilaatuun

Post by waterwoman » Thu Jan 19, 2012 8:04

Matkakuumetta siis ilmassa- ota vaan tarvikkeitakin mukaan :D
Ainiin sä taidat olla jo perillä :wtg:
:)
Simavi
sijoittaa jalokivilaatuun
Lasku: 5

Post by Simavi » Sun Jan 29, 2012 12:25

Tässäpä herkullinen väri, koru on näyttävä mut silti keveä, tykkään :wtg:
Tiedän kyllä sen, en vain muista kaikkea kerralla!
Cartsu81
silmäilee HillTribe-hopeaa

Post by Cartsu81 » Sun Jan 29, 2012 12:35

Tosi kauniita koruja olet tehnyt!
Itse en kehtaisi julkaista täällä omia korukuviani, kun käyn täällä aina ihastelemassa muiden koruilijoiden super-kauniita juttuja... (omat alkaa näyttää ihan räpellyksiltä :mrgreen: )

Olin aivan mykistynyt niistä kauniista pinkeistä akaattikoruista... Ne kivet oli niin upean värisiä, että oikein ahdistaa ja olit kyllä saanut vangittua niiden kauneuden noihin koruihisi! :ooh:
Jostainhan se on aloitettava, ja minä aloitan aina tasan siitä, missä olen sillä hetkellä menossa!
Betzy
Swarovski-kuumeessa

Post by Betzy » Mon Jan 30, 2012 5:14

Kiitos Cartsu!
Mäkin ensin mietin, että voinko laittaa korujani tänne, mutta ajattelin, että kaikkihan on sitä on joskus aloittaneet (ja ehkä tunteneet tekeleensä vain räpellykseksi, ainakin siltä itsestäni usein tuntuu).
Varmasti meillä suurimmalla osalla on alussa vielä paljon opittavaa, mutta tekemällähän sitä oppii. Ja avuksi on myös kommentit, joita tätä kautta voisi saada.. (tosin aika hiljaiselta foorumi näyttää verrattuna noihin vanhempiin ketjuihin, koita tullut selattua) Ja kyllähän ne positiiviset kommentit kanssahelmeilijöiltä piristää! :)

Anna mennä vaan ja tuo ihmeessä luomuksiasi näytille!
Betzy
Swarovski-kuumeessa

Re: Betzyn BlingBlingit (uutta 30.3.)

Post by Betzy » Fri Mar 30, 2012 12:47

Hetken on ollut helmet haudattuna, mutta nyt on käsileikkauksesta suurin piirtein selvitty ja sen lisäksi muutettu pois exän luota ja saatu kamatkin purettua paikoilleen, joten vihdoinkin on aikaa taas näpertelylle.. Ei ollut tuossa erotohinan keskellä oikein fiilistä saati aikaa, mutta ehkä se kipinä tästä taas syttyy pikku hiljaa :)

Tässä siis tauon jälkeisiä tuotoksia:
Image

Image

Ja huomisia tupareita varten skumppa laseihin tuollaiset hyvin yksinkertaiset rinkulat, niin erottaa oman lasin :)
Image
Cartsu81
silmäilee HillTribe-hopeaa

Re: Betzyn BlingBlingit (uutta 30.3.)

Post by Cartsu81 » Sun Apr 01, 2012 1:28

Todella kauniit nuo uusimmat korusi :D
Jostainhan se on aloitettava, ja minä aloitan aina tasan siitä, missä olen sillä hetkellä menossa!
Betzy
Swarovski-kuumeessa

Re: Betzyn BlingBlingit (uutta 3.4.)

Post by Betzy » Tue Apr 03, 2012 20:52

Kiitos Cartsu! :)

Ensimmäistä kertaa joku kaveri pyysi, että teen korun.. Piti olla pitkä ja väriltä pinkkiä (ja hopeaa). En tiedä oliko tää ihan mitä kaveri haki, mutta halusi sen kuitenkin. Tein korun vähän sillä silmällä, että mielelläni pitäisin myös itse.. Täytyy ehkä tehä vastaavanlainen vielä itelle. Menee just ja just kolme kertaa kaulan ympäri, jos haluaa lyhyenä pitää. Kuvien laatu on aika karmee, ei nähtävästi oo uudella koneella (vielä) mitään ohjelmaa, jolla saisin vähän kuvia cropattua ja pienennettyä..
*** Nyt uudet vähän pienemmän kuvat

Image

Ja rannekoru ylläolevaan
Image

Ja sitten kaverin tytölle piti viedä vähän tuliaisia, kun äitikin kerran sai korun.
Image
Last edited by Betzy on Sun Apr 08, 2012 23:26, edited 2 times in total.
Post Reply