Tonttu-SHY 2012: tonttuketju on julkistettu
Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna
-
- silmäilee HillTribe-hopeaa
- Oikea käyttäjä: Olen
Re: Tonttu-SHY 2012: ilmoittaudu mukaan!
Tuota... kun minä mielelläni osallistuisin tänä vuonna, mutkun lähden reissuun jo 15.12. ja palaan vasta 3.1.
Kommentointi ajoissa ei siis onnistu, ellei SHY laita pakettia jo paria päivää aikaisemmin tai minä erivapaudella kommentoisin vasta tultuani. Oisko mahdollista vai onko parempi jättäytyä pois?

Jos pystyt koko muun systeemin hoitamaan aikataulussa, se että pakettia kommentoisi vasta uuden vuoden puolella ei ole ongelma, kun kerran kaikki osapuolet tietävät, missä mennään. Pistät vain ilmoittautumiseesi maininnan tonttuystävällesi, että aikataulusi ovat tällaiset. Jos tonttu on oikein ripeänä, saattaa paketti ehtiä tulla jo ennen kuin lähdet.
"To impossible standards!" — Niles Cranen maljapuhe (Frasier: Retirement is Murder)
-
- silmäilee HillTribe-hopeaa
Muu onnistuu hyvin
. Kiva osallistua tonttuiluun.

-
- sijoittaa jalokivilaatuun
Lähetin ilmoittautumisen s-postiin. 

Anteeksi, tonttuilijat!
Viikonloppu oli olennaisesti lyhyempi kuin odotin, ja vasta tänään aamulla ryhdyin tonttuemon hommiin. Kuittaukset ilmoittautuneille lähetetty, mutta huomasin, että yhden ilmoittautuneen varsinainen ilmoittautumisviesti puuttuu. Jos siis olet ilmoittautunut, muttet ole saanut tänä aamuna kuittausta, pistähän viestiä pikimmiten osoitteeseen alias.cattleya (at) gmail.com.
Varsinaisten tonttuystävien lähettäminen lykkääntynee siis iltaan. Jos joku juuri nyt huomaa, että haluaa sittenkin mukaan tonttuilemaan, niin pikapikailmoittautujat vielä otetaan mukaan.

Varsinaisten tonttuystävien lähettäminen lykkääntynee siis iltaan. Jos joku juuri nyt huomaa, että haluaa sittenkin mukaan tonttuilemaan, niin pikapikailmoittautujat vielä otetaan mukaan.
"To impossible standards!" — Niles Cranen maljapuhe (Frasier: Retirement is Murder)
Re: Tonttu-SHY 2012: tonttuystävät lähetetty
Tämä viikko on tyyppiesimerkki viikosta, jolloin asiat eivät mene putkeen
. Tonttu-SHY:n kannalta olennaiset:
• yksi ilmoittautuminen oli karannut bittiavaruuteen, mutta nyt lopulta suostui saapumaan tonttuemon sähköpostiin
• tonttuketju on lopultakin arvottu, jokaiselle on lähetetty oman tonttuystävän tiedot ja kaikille on lähetetty säännöt sähköpostitse
Jos joku on jäänyt tonttuystävästä tai säännöistä paitsi tahi on huolellisesta ristiintarkastelusta huolimatta saanut saman tonttuystävän kuin aiempina vuosina, nakkailkaa sähköpostia. Muussa tapauksessa: hauskaa tonttuilua!

• yksi ilmoittautuminen oli karannut bittiavaruuteen, mutta nyt lopulta suostui saapumaan tonttuemon sähköpostiin
• tonttuketju on lopultakin arvottu, jokaiselle on lähetetty oman tonttuystävän tiedot ja kaikille on lähetetty säännöt sähköpostitse
Jos joku on jäänyt tonttuystävästä tai säännöistä paitsi tahi on huolellisesta ristiintarkastelusta huolimatta saanut saman tonttuystävän kuin aiempina vuosina, nakkailkaa sähköpostia. Muussa tapauksessa: hauskaa tonttuilua!
-
Mun tonttu on hukassa. 

Saana, huomasin juuri, että sinulle lähetetyt viestit eivät ole menneet perille, nähtävästi sähköpostilaatikkosi oli lähetysaikaan täynnä. Jos siellä on nyt tilaa, niin voin pistää viestit tuusiksi.
-
Postilaatikko tyhjennetty roskapostista.
Ja viestit lähtetty uusiksi. Toivottavasti nyt tulee perille!
-
Nyt tuli viestit perille ja ystäväkin löytyi. 

Re: Tonttu-SHY 2012: SHY-paketit postiin to 13.12.
Tonttuemo käy täälläkin muistuttamassa SHY-osallistujia siitä, että torstaina 13.12. on pakettien postituspäivä.
Samalla muistutan kaikkia helmettiläisiä, että samaisena päivänä tulisi lähettää myös joulukortit, jos ne mielii saada postiin halvemmalla hinnalla. (Arvatkaa, kuka ei ole vielä edes aloittanut joulukorttien parissa
.)
Samalla muistutan kaikkia helmettiläisiä, että samaisena päivänä tulisi lähettää myös joulukortit, jos ne mielii saada postiin halvemmalla hinnalla. (Arvatkaa, kuka ei ole vielä edes aloittanut joulukorttien parissa

Mulle tuli tänään paketti SHY-tontulta
Nyt vaan pitää yrittää pitää näpit kurissa...

Tännekin saapui perjantaina paketti
...jonka ehdin nähdä itse sunnuntaina, mutta kiitos sen että netti oli ollut rikki perjantaista asti raportti vasta nyt...

...jonka ehdin nähdä itse sunnuntaina, mutta kiitos sen että netti oli ollut rikki perjantaista asti raportti vasta nyt...
Mistä minä nyt olen jäänyt kiinni? ;o
...paitsi lohikäärmeadoptoinnista: http://dragcave.net/user/miauu
...ja gladiaattoritaistelusta (tosin automatisoituna): http://miauu.mybrute.com
...paitsi lohikäärmeadoptoinnista: http://dragcave.net/user/miauu
...ja gladiaattoritaistelusta (tosin automatisoituna): http://miauu.mybrute.com
-
- korukivikasan keskellä
- Lasku: 5
Mulle tuli pussukka! Tonttua mua muisti!
Nyt pitää piilottaa pussukka johkin, ettei nuorempi neiti pääse sitä omimaan...
(Miten niin harakka-äidin harakka-lapsi? Tunnistaa kyllä korutarvike lähetyksen vaik ei vielä luekaan...)

Nyt pitää piilottaa pussukka johkin, ettei nuorempi neiti pääse sitä omimaan...
(Miten niin harakka-äidin harakka-lapsi? Tunnistaa kyllä korutarvike lähetyksen vaik ei vielä luekaan...)