Forumin sekoilu..

Tiedote uusille jäsenille. Ajankohtaiset foorumin ylläpitoon liittyvät tiedotteet, foorumin rekisteriseloste ja säännöt. Palaute ja tekniset ongelmat.

Moderators: Cattleya, Muikku, Eowyn, inkku, Henna

anzu
sijoittaa jalokivilaatuun

Forumin sekoilu..

Post by anzu » Wed Aug 02, 2006 6:49

Luen yhden uuden aiheen, forumi klikkaa mut ulos ja päivittää samalla kaiken ei lukemani lukemaksi vaikka olisi tullut uusia viestejä.
Mistä kummasta tää voi johtuu?
-anzu
Eowyn
Ylläpito
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Eowyn » Wed Aug 02, 2006 8:09

Tekeekö se sitä toistuvasti? O_o
"I never get involved with my own life. It's too much trouble."
(Michael Garibaldi, Babylon 5)
Henna
Moderaattori
Oikea käyttäjä: Olen

Post by Henna » Wed Aug 02, 2006 9:52

Mullakin foorumi on alkanut toimia oudosti. Vaikka oon rastinut sen "kirjaa minut automaattisesti sisään" tjsp. niin foorumi loggaa mut ulos joka kerta kun suljen Helmetin ikkunan. Takaisin pääsee kyllä helposti, sillä ei tarvitse kirjautua uudestaan, riittää kun klikkaa kerran "Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit "-tekstiä tuosta ylävalikosta ja hupskeikkaa, sisällä ollaan taas. Tää on nyt tehnyt tätä pari päivää, ei siitä mitään haittaa ole, mutta pari ekaa kertaa ihmettelin kyllä :raaps:

EDIT. Huomasin muuten, ettei tää mun juttu varmaan johdukaan foorumista, vaan siitä että Jari sääti jotain Firefoxin asetuksia just pari päivää sitten. Muutos taitaa ennemminkin johtua siitä.
Bluebell
Swarovski-kuumeessa
Lasku: 5

Post by Bluebell » Wed Aug 02, 2006 10:12

Mä taas joudun kirjautumaan kaksi kertaa sisään ennenkuin näkyy että oon kirjautuneena.. :roll:
Jane

Post by Jane » Wed Aug 02, 2006 10:42

Mulla ensimmäinen kirjautuminen laittaa nimen kyllä alalaitaan muttei ylös, Eli tuo "katso viime käyntisi jälkeen tulleet viestit" ei näy.
Kun suljen ja avaan uudelleen olen oikeassa paikassa. En mielestäni joudu kirjautumaan sisään.

jane
Isa
korukivikasan keskellä

Post by Isa » Wed Aug 02, 2006 10:51

Minulla temppuili Firefoxilla, piti kirjautua sisään kaksi kertaa, mutta Exploderilla toimii normaalisti.
sussu
lasihelmien lumoissa

Post by sussu » Wed Aug 02, 2006 11:00

Minulle teki myös tuon, että kirjautuminen ei onnistunut kuin vasta toisella yrittämällä ja tällöinkään ei uudet viestit näkyneet uusina. Mulla on käytössä Explorer.
Porkkana

Post by Porkkana » Wed Aug 02, 2006 11:01

....saattaapi johtua tietysti firefoxistakin. mulla on se on tosin toiminut moitteettomasti ....tähän asti. viime päivinä olen huomannut että kun loggaudun sisään ....ja klikkaan ensimmäisen kerran 'vastaa' ....joudun antamaan tunnukset uudestaan. aikaisemmin tätä ei ole tapahtunut. itse asiassa ....hmmm ....viikonlopusta lähtien.

....firefoxiin saa sellaisen pikkuominaisuuden millä voit valita kumpaa selainta haluamasi sivut käyttävät. minulla esim. hotmail avautuu ainan exploreriin, koska firefoxilla käytettäessä ei tekstin muokkaus ominaisuudet toimineet.
--Art is not about thinking something up. It is the opposite - getting something down.--

www.vumanart.com
Sakke
Swarovski-kuumeessa

Post by Sakke » Wed Aug 02, 2006 11:48

Mulla on tainnut käydä päin vastoin. Ennen kuin vaihdoin foorumin uuden osoitteen mä en päässyt kirjautumaan firefoxilla sisään joten käytin exploreria. Nyt taas firefox toimii moitteettomasti :D Mitään asetuksia en oo muuttanut..
Vinkelström
korukivikasan keskellä

Post by Vinkelström » Wed Aug 02, 2006 11:51

mulla tökkii molemmat :?
kaisa-maisa

Post by kaisa-maisa » Wed Aug 02, 2006 11:55

miulla pitää kummallakin selaimella kirjautua kahdesti sisään, ekalla keralla pitää näpyttää tunnukset ja salasanat mutta toisella keralla vain painaa "kirjaudu sisään"-nappulaa..
anzu

Post by anzu » Wed Aug 02, 2006 12:21

Eowyn wrote:Tekeekö se sitä toistuvasti? O_o
Nyt pari vuorokautta tässä sekoillu :???:

Ja taaski teki samanjutun eli kirjas mut ulos, ku aloin vastaan tähän viestiin..
-anzu
Cattleya
Ylläpito

Post by Cattleya » Wed Aug 02, 2006 13:14

En ole ihan varma, miten tämän _pitäisi_ toimia, mutta tällaista minulla:

Käytössä Firefoxin uusin, päivitetty versio. Uuden domainin myötä jouduin ensimmäisellä kerralla kirjautumaan uudelleen, kun vastasin viestiin, mutta sen jälkeen olen päässyt sisään, ulos ja vastaamaan ilman ylimääräisiä kirjautumisia.

Kautta aikain Firefoxini on toiminut niin, että valitsematta "kirjaa minut automaattisesti" -ruutuja pysyn nähdäkseni kirjautuneena, jos poistun Helmetistä kirjautumatta ulos (ehkä homman on tarkoituskin toimia näin?). Jos kirjaudun ulos, joudun aina syöttämään tunnuksen ja salasanan.

Aika usein jo kertaalleen katsotut viestit näkyvät saman kirjautumisen aikana uusina viesteinä, joten välillä lueskelen samat jutut monta kertaa :D .

Ketjun sisällöstä päätellen ongelmat ovat kone-, selain- ja yhdistelmäkohtaisia. Kyllä tämä web-elämä on monimuotoista!
kaisa-maisa

Post by kaisa-maisa » Wed Aug 02, 2006 13:16

mut onneks nää foorumin ongelmat on aika pieniä, eikä ne miuta millään lailla edes häiritse :raaps:
Pia

Post by Pia » Wed Aug 02, 2006 13:28

Bluebell wrote:Mä taas joudun kirjautumaan kaksi kertaa sisään ennenkuin näkyy että oon kirjautuneena.. :roll:
Mulla on ihan sama ongelma... ja silloin en näe enää mitkä viestit on uudet...
Älä Löi, En Ole Hurrit
Post Reply